Gjest Gjest_Cornelia_* Skrevet 2. august 2008 #21 Skrevet 2. august 2008 Jeg bor alene i lange perioder av gangen (alt fra 4 uker til 3 mnd.) og det går kjempebra. Jeg liker mitt eget selskap. Du kaller dette "lange perioder"? Ok, jeg bor alene i perioder fra 3-6 år mellom hvert samboende forhold på et par-tre år. Og trives med det. Det er gøy, såfremt man har det fint på jobb og har noe å finne på ellers i tilværelsen.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #23 Skrevet 2. august 2008 Antallet aleneboebnde øker og vil bli mye større med årene. Tar politikerne og de ulike partiene hensyn til at ikke kjernefamilien er den eneste løsningen i det norske samfunnet? Jeg håper de gjør det: - Flere mindre (hyggelige, smarte, funksjonelle og pene/estetisk sett vakre) leiligheter må bygges i byene og også i utkantene - Myndighetene bør se på den finansielle politikken rundt kommunale avgifter, strøm, skatt osv. i forhold til en øpkende storgruppe som kan være ressurssterke i utgangspunktet, men som får hele sin inntekt slukt opp av avgifter der par spleiser...
Antoinette Skrevet 2. august 2008 #24 Skrevet 2. august 2008 Du kaller dette "lange perioder"? Når man er i et forhold ja- da kaller jeg det lange perioder.
Bomullstrusa Skrevet 2. august 2008 #25 Skrevet 2. august 2008 Hmmm.. Skeptisk til alene-boer-livet, men vil heller ikke bo i kollektiv (been there, done that). Vært samboer i snart tre år, men det går mot slutten. Uff.. Ble helt gal sist jeg bodde i kollektiv, og endte opp med å tilbringe hele det siste halve året på rommet mitt. Bor jeg helt alene er jeg redd ensomhetsfølelsen tar overhånd. Hvorfor må forhold ta slutt! Jeg vet ikke hva jeg vil. Jeg vil ikke flytte. Jeg vil..sukk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå