Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei!

Jeg er ei jente på 17 år. Er 177 cm høy og veier ca 68 kg. Bruker bh størrelse 80C nå, men vill ta silikon for å få større bryst. Jeg er veldig breskuldret så 80C er ikke veldig stort selv om mange ville sagt det. Jeg vill ha litt større bryster men ikke kjempe ballonger. Hvor mye ml er normalt tilsvarende meg ca?

Lurer også på hva ulempene med silikonpupper er?

Arr? Kan ikke ligge på magen? vondt i brystene ved løping

Mvh Linda :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet

Bare husk på at når du er 17 er det ikke sikkert du er helt ferdig utviklet i forhold til puppestørrelse. Mulig du er en av de som fikk store pupper tidlig, men mine pupper var ikke ferdigvokst før jeg var ca 20 (selv om jeg trodde de var det da jeg var 17).

:)

Gjest puppp
Skrevet

Hei

Jeg er ei jente på 24 år.. tok silikon for 2 år siden.. jeg er 173 cm høy og veide da ca 70 kg.

Og er bredskuldret. Jeg har 450 gram i hver pupp(høres mye ut ja...men jeg er høy og kraftig bygd). Jeg hadde 80a/80b fra før.. og har nå en full b.. men passer enkelte c cup..

Gjest puppp
Skrevet

..........glemte å legge til at mine arr ikke synes.. og at de er fine.. går HELT fint å ligge på mage.. og gjør ikke vondt å løpe.. eller noe som helst.. de er liksom mine egne.. en del av meg..

Men vil anbefale å vente noen år.. jeg drømte også om å forstørre brystene mine fra jeg var 16-17 år.. men ventet til jeg ble 22.7

Har over muskel..

Skrevet

Nå har ikke jeg heller silikon, men vil og nevne det at mine pupper var ikke ferdig vokst før jeg var ca 20-21. Så jeg ville tippe at det er lurt å vente litt.

Men det er din kropp, så vil du så gjør du jo det selvfølgelig ;)

Skrevet

For noen år siden så vurderte også jeg silikon men etter hvert som jeg studerte dette tema så hadde jeg lyst å prøve urter og kremer forde det var så mange som på en side sa at det ikke virker og det er bare bortkastet penger mens på en annen side så var det mange som sa at det virker og var dokumentert med bilder.

Det jeg tengte var at de som sa det ikke virker var de som enten ikke har prøvet det og var bare skeptisk til det hele eller så var det de som har prøvet det men ikke lenge nok.

Fakta er at man kan ikke påskynde å få brystene til å vokse rask, det tar tid med eller uten urter og kremer.

Men idag så bruker jeg sjøl kapsuler og krem basert på nano teknologi som inneholder urten Kwao Krua og det virker kjempebra og jeg er glad for at jeg ikke gikk for silikon forde nå er de mine egene og ser helt fine ut.

Jeg synes også at 17 år er alt for tidlig for å ta silikon og man bør vente i allefall til man er 20 eller til man har hadt den første ungen forde brystutvikling er jo ikke ferdig føre man har ammet. Det er jo fakta det.

Men det finnes jo en måte å få melk i brystene uten at man har unge og det er ved å "jukse" med hormoner. Man kan da fremsynde siste ledd i brystutviklingen uten gravititet og man kan pumpe melk på samme måte som om man hadde baby...

Skrevet

Tusen hjertlig takk for svar! Setter pris på d :)

Jeg venter vell noen år før jeg kan starte å tenke på å ta silikon. Men det frister myyyye nå. Vi får se :) Jeg får høre med de som har gjort d, og folk rundt meg så finner jeg ut av d :)

• 7 måneder senere...
Skrevet
Heihei!

Jeg er ei jente på 17 år. Er 177 cm høy og veier ca 68 kg. Bruker bh størrelse 80C nå, men vill ta silikon for å få større bryst. Jeg er veldig breskuldret så 80C er ikke veldig stort selv om mange ville sagt det. Jeg vill ha litt større bryster men ikke kjempe ballonger. Hvor mye ml er normalt tilsvarende meg ca?

Lurer også på hva ulempene med silikonpupper er?

Arr? Kan ikke ligge på magen? vondt i brystene ved løping

Mvh Linda :)

Hei:-)

Jeg har akkurat samme "problem" som deg, Mange opererer seg til samme bh størrelse som oss. ( jeg har også 80C ).

Men for vi som er litt breiskuldra, ser det ikke så stort ut..

Men jeg råder deg til og vente til du er 19-20 år gammel.

For mine pupper vokste mye på den tia. Jeg er 19 nå da, og skal ta silikon i januar når jeg fyller 20.

Og siden du virker like "puppefiksert" som det jeg er så er det bare og kjøre på :-D (ikke frekt ment ;-) )

Gjest Imsdal
Skrevet
Tusen hjertlig takk for svar! Setter pris på d :)

Jeg venter vell noen år før jeg kan starte å tenke på å ta silikon. Men det frister myyyye nå. Vi får se :) Jeg får høre med de som har gjort d, og folk rundt meg så finner jeg ut av d :)

Hei linnapia :-)

Jeg vil også anbefale deg til å vente, kroppen din kan fortsatt forandre seg mye. Jeg begynte å tenke på silikon når jeg var 17 år jeg og, og jeg klarte nesten ikke å vente! Heldigvis ventet jeg til jeg var 23 år, opererte meg i fjor.

Ang. spørsmålene dine;

Jogging er null problem, men jeg bruker alltid sporstbh for å holde de på plass. Jeg sover på magen, men alltid med armene under de på en måte, ligger ikke rett på de, er fortsatt redd for å ikke være forsiktig nok ;)

Arrene mine er 7-8 cm tynne streker, litt over "folden" på brystet, slik at de ikke gnager mot bh'en. Du kan også velge å ta implantatene inn gjennom brystvorten eller under armen, dette tror jeg er litt avhengig av klinikken.

Jeg går med vanlig spilebh nesten hver dag, og sover fortsatt med sportsbh om natten, er ikke nødvendig men jeg synes det er best å holde de på plass ;)

Det med at amming forandrer puppene er vist ikke sant, det er svangerskapet som forandrer de ;) Jeg fikk beskjed om at på 10-15 år må implantatene byttes, så jeg tenkte at på 10-15 år har jeg mest sannsynlig fått de barna jeg vil ha, så om jeg må opereres igjen da så gjør det ingenting.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Pedro_*
Skrevet

Uansett hva du velger, resultatet blir spennende. Er det sikkert allerede. Er sikkert besnærende. Hilsen Pedro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...