onyx Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg er på utikk etter en rimelig og ok symaskin, helst under 1000 kroner. Jeg skal bare bruke den til enkle ting, gardiner, reparere/legge opp tøy etc. Ikke noe fancy behov, men enkel og grei. Noen tips?
pittie Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 anbefaler Singer 8280. denne koster 1300,- men den er i kvalitet. det meste under 1000 vil gjerne fort få litt problemer. http://www.symaskiner.no/shop/
Gjest Gjest for now Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Hvis det bare er for det du nevnte så er jeg veldig fornøyd med min maskin som jeg bruker til lignende ting + noe hobby, og den kjøpte jeg på Ellos. Brother LS2125
Humleblomst Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jeg har sett en helt enkel symaskin som de nettopp har fått inn på ikea. Kanskje noe å vurdere hvis du ikke har høye krav i det hele tatt? Men jeg har aldri prøvd den, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten på den...
onyx Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Som en liten oppdatering, jeg fant en rimelig Husqverna på tilbud til knappe 1000 kroner. Den er ikke blant de mest avanserte, men satser på at den holder til mitt bruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå