Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære, gikk oss en tur opp i skogen for noen dager siden, det var ikke planlagt noe sex. men det lå vel i luften. Vi har gjort det før.

Det er et lite vann som jeg badet i når jeg var liten, og noen få ganger nå.

Vi tar det ikke så tungt om noen skulle komme å se oss bade. men det er nesten aldri det kommer noen der. Så vi er ganske så trygge der.

Badingen endte med, litt tull og kos i vannet. og vi havnet oppe på kanten, hvor vi hadde oss en deilig runde med sex. Det er noe så deilig med det å pule i friluft. Jeg bare elsker det :gjeiper:

Men, nå er han på jobb igjen om dagene. og har nesten sex hver dag. 4 av 5 dager.

Men jeg er så yren hele dagen, så jeg onanerer også hver dag. Som oftest hjemme, men har vært tilbake ved det vannet tre ganger og koset meg.

Hadde med meg pledd og vibrator nå siste gangen.

Det er noe med spenningen med å ligge der under åpen himmel og blottlegge seg slik. Jeg blir så deilig kåt, å det er så mye bedre enn og onanere i f.eks sengen.

De som har sjansen må prøve det. Jeg sa 'æsj' og mente det og, helt til jeg kom opp i en situasjon som jeg bare måtte gjøre det ute.

Er jeg nudist, ? eller hva kalles det ?

( det å skrive i dette formuet pirrer også ) :love:

Hilsen Lena

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

kjæresten min nevner det flee ganger, både når vi er inne og ute på tur at."skal vi ikke ta oss en kjapp en borti skogen her?" eller noe i den duren...

jeg har aldri blitt med på det, tenker bare på maur og kvister i rompa :tristbla:

tanken på å ha sex ute pirrer meg, men er det ikke litt ekkelt også?

Skrevet

Tror det blir litt hva du gjør det til jeg. Hvorfor ikke bare lage en piknik ut av det? Ta med pledd, noe godt å drikke på , to glass. .. Et par sandwich og "noko attåt" ? :jepp: Det kunne jeg tenkt meg.. Hmm.

Skrevet
kjæresten min nevner det flee ganger, både når vi er inne og ute på tur at."skal vi ikke ta oss en kjapp en borti skogen her?" eller noe i den duren...

jeg har aldri blitt med på det, tenker bare på maur og kvister i rompa :tristbla:

tanken på å ha sex ute pirrer meg, men er det ikke litt ekkelt også?

:) om du skulle få en maur eller en kvist på plasser du ikke vil. Så vil det være verdt det. Helt sikkert!!

Og med tanke på at det pirrer deg. Så må du i alle fall bare trå til å svare JA neste gang han spørr deg. Du kan jo glede han med å spørre :jepp:

Og ta med et pledd dere kan ligge på.

Jeg har vært der siden jeg la inn det første innlegget her. Men det var folk der :gråte: på min plass!!

Men, jeg gikk litt lengre opp i åsen der og fant meg en fin plass. Tenkte nå skal jeg bare sole meg naken.

Jeg lå lenge og bare nøt solen der på pleddet mitt. Snudde meg på magen. marken var litt ujevn så jeg strevde litt med å finne en god stilling. ble liggende med skrittet oppe på en liten tue. og det førte til at jeg ble yren og bare måtte 'igjen'

Så jeg anbefaler også at du kan nyte dine egne sysler utendørs.

:-) Lena

Skrevet

Har blitt litt utendørs ja. Vi er så heldige å ha hytte langt inne i skogen, så noe kos på terrassen har det blitt.. og i båten. Samt når vi badet, med andre badene ikke så langt unna :kline:

Gjest Gjest
Skrevet

Hi.. Jo da. Litt sex med kjæresten, også på hytta. Men han er litt redd for at noen skal oppdage oss.

Må helst ri han. kan ikke ha han bakfra, blir bare stående og se seg rundt da. Og stopper hver gang han tror han ser noe. :overrasket:

Ellers så blir det også litt onani når jeg soler meg for meg selv.

Deilig det og. Ellers helt enig med Lena :)

Gjest *nurket*
Skrevet

kalles nok ikke nudist det nei. nudist er en person som liker å bade og sole seg naken, med masse andre folk rundt seg som også er nudister (sosial nakenhet) :) Dog bruker man heller ordet naturist om slike personer nå i dag.

du har bare et ønske om å bli ferska i akten du... :ler: ... mange som fantaserer om det... en mild form for ekshibisjonisme kanskje...

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

Før vi fikk barn hadde vi ofte sex utendørs. Vi var flere ganger på en øde øy og var nakne hele tiden. Vi solte oss, badet, fisket med stang, grillet og var som sagt nakne hele tiden. Og selvsagt hadde vi masse sex! Ingenting er vakrere enn en naken jentekropp i sollys! Synet av ei naken jente som går på svaberget er uslåelig...ikke så værst å sitte på en sten og spise grillpølse mens dama suger pikken din heller!!

Anbefales!!

Skrevet

Mmmm utendørs er best. Først nektet jeg å gjøre det utendørs, men han spurte stadig om det. Så en gang bestemte jeg meg bare for å si ja, for jeg skjønte at han hadde veldig lyst til det. Vi bor usjenert til, så vi begynte på terrassen, ble tatt godt bakfra mot rekkverket.... jeg ble helt hekta etter den gangen og nå er jeg ikke lei å be på en tur i skogen e.l. Bakfra mot rekka på danskebåten har vi gjort det etter mørkets frembrudd, møtte en vekter på vei ned igjen.... tenk om han hadde kommet litt før. Vi gjør det egentlig overalt hvor vi er ganske sikre på å ikke bli ferska, og så vidt vi vet er det ingen som har sett også enda annet enn noen insekter og en og annen fugl.

Skrevet

Veldig glad i utendørs sex jeg og.

Og det beste var en gang vi gjorde det på en strand, så sto det en mann i en båt og så på oss hele tiden.

Skrevet

Hei.. Artig og lese at det er flere som nyter det.

Deilig å lese de som beskriver litt hva dere gjør. Jeg liker å drømme meg bort i diverse situasjoner som vi ikke har forsøkt enda. Håper på en lang og varm sommer. :kline:

Hilsen Lena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...