Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Det siste året har jeg plutselig sett noen forandringer på beina mine, for det meste ved kneet og nedover. Det er rett og slett små, tynne lilla streker (jeg regner med det er blodårer) som plutselig er blitt synlige på huden. Noen steder er det små ansamlinger som på avstand likner nærmest på et svakt blåmerke. Er det noen som vet hva dette kommer av og hva jeg kan gjøre for å forebygge det? Har alltid vært fornøyd med bena mine, men nå skjemmes jeg!
AnneS Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Spør din lege om å få tabletter med Diosmine og Hesperidine ta ca. 500mg 2 ganger om dagen så er du langt bedre i løpet av 30-45 dager og du kan fortelle her hvordan det gikk
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Takk for veldig useriøst svar, det kan du droppe neste gang. Er det noen andre her som har lyst til å hjelpe meg? Blir kjempetakknemlig!
Gjest Sativa Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Takk for veldig useriøst svar, det kan du droppe neste gang. Er det noen andre her som har lyst til å hjelpe meg? Blir kjempetakknemlig! Klovn, dette svaret du fikk var vel det mest saklige og informative jeg har sett her på lenge. Siden man blir tatt imot på denne måten når man svarer, så gidder ikke jeg å si noe. Du får klare deg sjøl da vettu.
Pinkie Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Henger meg på denne. Har også sånne tynne årer som vises. Finnes det noen krem eller noe man kan smøre på?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Spør din lege om å få tabletter med Diosmine og Hesperidine ta ca. 500mg 2 ganger om dagen så er du langt bedre i løpet av 30-45 dager og du kan fortelle her hvordan det gikk Oj, nå må jeg faktisk beklage, jeg trodde innlegget var tull. Søkte nemlig på legemidlene på Felleskatalogen, men fikk ikke opp noen treff. Regnet med det var et sarkastisk innlegg, som jeg har lest et par av før her! Så takk for svaret, hehe. Hvordan fungerer disse legemidlene da? Og til Sativa: Det var da voldsomt. Med tanke på alle de tullesvarene man får her, og når man ikke får opp noen treff på foreslåtte legemidler etter et søk, så er det vel ikke så rart at man blir litt oppgitt. Litt verre at en som ikke har noen interesse i saken i det hele tatt begynner å kaste ut skjellsord! God bedring til deg også.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Jeg fant heller ikke noe om disse legemidlene.
Aeriana Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Trof faktisk det eneste som fungerer for å få vekk sprengte blodkar er laserbehandling (IPL). Gjorde dette for noen år siden da jeg hadde litt i ansiktet, og det fungerte utmerket. Litt vondt, men verdt det Vet at det er kommet nye lasermetoder siden sist jeg gjorde det, som sikkert er enda bedre. Det koster litt, men resultatet blir veldig bra. Ble rådet til å ta vedlikeholdsbehandlinger en gang i året etterpå, men det har jeg ikke behøvd for de har ikke kommet tilbake. Så behandlingen varer lenge. Vet at det er noe man kan få sprøyet inn i årene også (bena) slik at de blir borte.... men vet ikke hva dette kalles. Du får snuse litt på hudpleieklinikker ol. Tror ikke helt på disse vidunderkremene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå