Gå til innhold

"Gjenglemt" kondom!

Fremhevede innlegg

Gjest singel&sand
Skrevet

Jeg hadde ved en anledning tilfeldig sex med en. Jeg var uansvarlig full og husker kun enkelte ting, husker at vi hadde sex in natten og at vi brukte kondom. Morgenen etterpå hadde vi sex nok en gang (også med kondom).

Etter noen dager begynner jeg å merke økt utflod og litt krampe-lignende smerter i magen. Men smertene går over etter kort tid og kommer bare igjen en og annen gang, så jeg tenker ikke noe mer over det.

Så får jeg menssmerter, uten at mensen kommer. Etter tre-fire dager kommer den omsider, med mye kraftigere blødning enn jeg er vant til. Men jeg tenker at det sikkert har en sammeneheng med at jeg nettopp har sluttet på p-pillen.

Så skal jeg på do å skifte tampong. Plutselig kjennes det ut som noe "løsner" oppi skjeden, og hva kommer ut? En KONDOM!

Den har altså lagt oppi skjeden i over tre uker og godgjort seg, og jeg har ikke hatt peiling! Fikk selvfølgelig sjokk. Den må ha falt av under det første samleiet. Men under dette samleiet fikk han aldri utløsning (såpass husker jeg), så jeg kan med andre ord ikke ha blitt gravid.

Men det som bekymrer meg er at vi hadde sex etter dette. Da må det forrige kondomet ha blitt dyttet oppi livmoren... Fysj.

har spurt en gynekologisk sykepleier om råd, og hun sa at dersom jeg ikke har hatt infeksjonssymptomer (feber osv) så har det nok ikke skjedd noen skade. Men at jeg likevel bør få sjekket hos en gynekolog for sikkerhets skyld. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å gå til gynekolog, men har vel ikke akkurat noe valg.

Hva hadde dere gjort? Andre som har opplevd noe så sykt som dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest utlogget nå
Skrevet

Hei!

Jeg har opplevd noe lignende. Jeg var også uansvarlig full sånn som deg, jeg hadde mensen og derfor en tampong oppi der. Vi var rimelig bedukket begge to så han merket heller ikke noe. Dagen etterpå skulle jeg på hyttetur med jobben og var med dem hele helga. Over helga merket jeg at jeg fikk veldig illeluktende utfold og hadde litt vondt i magen. Da begynte jeg å tenke tilbake: Hm... Hadde ikke jeg mensen på fredag? Og kunne ikke skjønne hvor det ble av den tampongen jeg hadde. Hadde jo hatt i flere tamponger i løpet av helga så jeg har gått med to tamponger inni meg. Så jeg tok turen i dusjen og stakk en finger oppi, og jammen lå det ikke en sliten tampong der.... :sjenert:

Gjest Nishiki
Skrevet

:dåne:

Au.. Hadde nok dratt til gynekologen og fått sjekket får sikkerhetsskyld ja.

Gjest utlogget nå
Skrevet

Jeg var litt øm i noen dager etterpå, men det er mange år siden og har ikke hatt noen plager siden. Jeg var ikke til gynekolog eller lege.

Så lenge du ikke har plager så trenger du ikke gå til legen. La det gå noen dager.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ingen som helst fysisk mulighet for at kondomet kunne blitt dyttet inn i livmoren, til det er åpningen alt for liten. Det har nok bare ligget i skjeden og irritert slimhinnen litt.

Skrevet

Leste for mange år siden om ei jente i Oslo som dro til legen forde hun hadde en lyspære oppe i skjeden. Hun hadde vist brukt den for "morro skyld" men mistet den under orgasme... Legen fikk den heldigvis ut hel og jenta fikk med seg et fint minne hjem, et røntgenbilde som viser lyspæra på et noe så uvanlig sted...

• Liker 1
Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har opplevd både gjenglemt kondom, og tampong..... :sjenert: Kondomet kom ut etter 3-4 dager, og satt fast på en tampong, da jeg fikk mensen. Vet ikke når den ville kommet ut hvis jeg ikke hadde fått mensen da. Og den andre gangen glemte at jeg hadde i tampong, hadde sex med den i, og den satt et par døgn den også. Begge hendelsene gikk helt bra :) Jeg dro ikke å sjekket noe etterpå.

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet
Leste for mange år siden om ei jente i Oslo som dro til legen forde hun hadde en lyspære oppe i skjeden. Hun hadde vist brukt den for "morro skyld" men mistet den under orgasme... Legen fikk den heldigvis ut hel og jenta fikk med seg et fint minne hjem, et røntgenbilde som viser lyspæra på et noe så uvanlig sted...

Tenk om den hadde knust før hun fikk den ut, så vondt! kan ikke skjønne at hun turte å bruke en lyspære i det hele tatt....

Gjest Singel&sand
Skrevet
Tenk om den hadde knust før hun fikk den ut, så vondt! kan ikke skjønne at hun turte å bruke en lyspære i det hele tatt....

Au! Det kan ikke har vært så behagelig... En lyspære e jo ganske brei på midten (kommer ann på størrelsen selvfølgelig). Med mindre det var et lysrør då.

Men litt stilig med røntgenblide med en lyspære oppi skjeden då! Unik kunst på veggen.

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Hvordan klarer dere å gå ukesvis uten å sjekke vagina???

Gjest Nishiki
Skrevet
Hvordan klarer dere å gå ukesvis uten å sjekke vagina???

Ehh..driver du å sjekker vagina så ofte du da? På hvilken måte da? *rare bilder i hodet*

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Man sjekker da den jevnlig mens man gjør vasking i dusjen? Kanskje ikke hver gang, men det er da vel vanlig rutine å gjøre det??

Er jeg hel tpå bærtur eller?

Min sjekker jeg ihvertfall :goodbye:

Gjest Nishiki
Skrevet (endret)

Nei, jeg lar mannen sjekke at alt er ok, men ikke under dusj ;)

edit: skrivefeil

Endret av Nishiki
Skrevet (endret)

:ler: Nei jeg sjekker ikke om skjeden min er i orden på egenhånd. Det er derfor man har gynekologer ;)

Jeg er nesten fristet til å spørre hvordan du sjekker, men jeg tror kanskje ikke jeg vil vite...

Endret av Sunshine
Skrevet

Jeg sjekker jevnlig at trådene fra spiralen ligger rimelig greit, hvis ikke stikker min kjære seg. Fant en gang en liten kul på livmorhalsen og dro sporenstreks til legen. Det var ikke noe galt, bare en fortykkning i slimhinnen, men greit å få det kontrolert.Trodde også at det var vanlig å sjekke litt innemellom?

Skrevet

Jeg sjekker ikke selv. Har også spiral, men har aldri greid å kjenne så langt opp at jeg føler noen tråder. Det gjør legen innimellom. Og helt opp til livmorhalsen?

Hvor lange armer/fingre har dere egentlig? :fnise:

Skrevet

Vaske eller sjekke skjeden regelmessig?? :dåne: Dytter dere såpe oppi der også???

Gjest Singel&sand
Skrevet (endret)

Personlig så pleier eg ikkje å kjenne oppi skjeden sånn daglig akkurat... Er isåfall bare hvis det er noe spesielt. men tror kanskje eg skal begynne å sjekke litt oftere sånn i fremtiden. I tilfelle jeg har flere ting lagret oppi der som jeg ikke vet om...Heh.

Skal ihvertfall aldri ha sex på fylla igjen! Ihvertfall aldri være så OVERSTADIG full som eg var sist gang. Det er jo direkte uforsvarlig. Jeg hadde bare griseflaks at han var såpass grei som han faktisk var.

Jeg kan liksom ikke på noe tidspunkt den kvelden huske at jeg liksom sa til meg selv at "ok, nå vil jeg ha sex med han der". Jeg har bare masse svarte hull i hukommelsen og plutselig lå jeg bare der og holdt på med en fyr jeg ikke visste navnet på en gang, og hadde ikke peiling på hvor jeg var i byen:/:/ Skummelt! Og jeg skulle liksom ha en rolig kveld...

Jaja. En erfaring rikere. Gjør ikke det der flere ganger.

Endret av Marianne
Skrevet
Jaja. En erfaring rikere. Gjør ikke det der flere ganger.

Det første gang som er vanskelig, har du først hatt sex med fremmede på fylla så gjør man det igjen, men du lærer jo av dine feil, så sjekke kondom i vagina blir det nok!

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Jeg bruker både flaskekost og de fleste kjøkkenredskaper for å sjekke vagina!!

Neida, bare tøyser. En liten pekefinger er nok, men aldri med såpe, fysj.

Tro jeg bør starte klubb for de som sjekker vagina jevnlig!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...