Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har søkt opptak til et masterstudium, på søknadsstatus står det: Nytt tilbud (innvilget opptak)

Hva i all verden betyr dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres nesten ut som om du har fått plass.

Skrevet

Når du søkte på masterstudiet, søkte du gjennom søknadsweb da?

Skrevet

Ja, søkte gjennom studentweb ja..

Har prøvd å ringe uib men får ikke svar..

Skrevet

Om du søkte gjennom søknadsweb er det der du må logge deg inn for å se om du har kommet inn på masterstudiet. Søknadsweb og studentweb er ikke det samme.

• Liker 1
Skrevet

Uff, sorry, det var selvfølgelig på søknadsweb jeg mente.

Skrevet

Det var det det sto hos meg da jeg kom inn på master nå i vår. Så jeg tror du har kommet inn! :D

Skrevet

Hos meg så står det under "mine søknader" hva jeg har kommet inn på. Har du funnet ut av det?

• 6 år senere...
Skrevet

På min søknad står det bare "Søknadsstatus: Nytt tilbud". Har jeg ikke fått plass? :(

Skrevet

Ingen som vet? Har prøvd å ringe fakultetet, men de tar ikke telefonen...

Skrevet

På min søknad står det bare "Søknadsstatus: Nytt tilbud". Har jeg ikke fått plass? :(

Er dette på søknadsweb? Da jeg kom inn på master stod det "Innviglet. Svar ja eller nei". Vet ikke hva det står om du ikke kommer inn, men du skal iallfall kunne svare ja eller nei dersom du har fått tilbud om master.

• Liker 2
Skrevet

Er dette på søknadsweb? Da jeg kom inn på master stod det "Innviglet. Svar ja eller nei". Vet ikke hva det står om du ikke kommer inn, men du skal iallfall kunne svare ja eller nei dersom du har fått tilbud om master.

Ja, var på søknadsweb. Står kun Nytt tilbud... har sendt mail, så håper de svarer fort.

Skrevet

Hvorfor dra opp en 6 år gammel tråd?!

Skrevet

På grunn av at det handler om det samme vel? Dette er så typisk KG. Dersom man starter en ny tråd om et emne får en masse svar om at det finnes hundrevis av slike tråder allerede. Dersom man faktisk finner en gammel tråd om nøyaktig det samme emne får en pes fordi en drar opp en gammel tråd. :rolleyes:

Anonymous poster hash: d3d76...05a

• Liker 7
Skrevet

Nytt tilbud er et ja

Anonymous poster hash: c9e2f...ca7
Skrevet

På grunn av at det handler om det samme vel? Dette er så typisk KG. Dersom man starter en ny tråd om et emne får en masse svar om at det finnes hundrevis av slike tråder allerede. Dersom man faktisk finner en gammel tråd om nøyaktig det samme emne får en pes fordi en drar opp en gammel tråd. :rolleyes:

Jeg lager bare en ny tråd jeg, når det er noe jeg lurer på ;)

Skrevet

Skriv at dette lurer jeg også på, så slipper du slike kommentarer. =)

Skrevet

Hvorfor bryr du deg?

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke? Ts har sikkert googlet det h*n lurte på, og så kom det på Google. Hvorfor ikke bare poste i den samme tråden når man lurer på det samme? Det er jo ikke noe poeng i å lage en helt ny tråd, hvis man har en som handler om nøyaktig det samme rett foran seg :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor bryr du deg?

Fordi det er irriterende når noen drar opp en gammel tråd. Hvorfor svarer du meg? Like dumt spm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...