Gå til innhold

Dette er det verste..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har det helt forferdelig. Min far døde for bare tre uker siden, 46 år gammel. Min samboer gjorde det slutt med meg i går. Og jeg er gravid. :( Det siste jeg vil er og ha dette barnet, det siste jeg egentlig vil, er og leve. Jeg har det så forferdelig. Jeg vil bare dø. Men jeg skal selvfølgelig ikke gjøre noe dumt, slik er jeg ikke. Men jeg vet nå at jeg vil ta abort.. Da blir det vel enda en sorg, men jeg klarer bare ikke og være alene om dette. Ikke nå. Vel, aldri.

Jeg skal til legen i morgen.

Jeg klarer ikke slutte og gråte.

Dere som har vært gjennom abort.. Hvordan gjøres dette? Kan jeg bare gå direkte til sykehuset? Det må gjøres innen en uke dette, da jeg er 12 uker på vei.

Hva skal jeg gjøre med livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hei.. det høres tungt ut, alt det du bærer på... har ikke tatt abort selv, men husk at tiden leger de fleste sår, helt sant.. gir deg en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summeren
Jeg har det helt forferdelig. Min far døde for bare tre uker siden, 46 år gammel. Min samboer gjorde det slutt med meg i går. Og jeg er gravid. :( Det siste jeg vil er og ha dette barnet, det siste jeg egentlig vil, er og leve. Jeg har det så forferdelig. Jeg vil bare dø. Men jeg skal selvfølgelig ikke gjøre noe dumt, slik er jeg ikke. Men jeg vet nå at jeg vil ta abort.. Da blir det vel enda en sorg, men jeg klarer bare ikke og være alene om dette. Ikke nå. Vel, aldri.

Jeg skal til legen i morgen.

Jeg klarer ikke slutte og gråte.

Dere som har vært gjennom abort.. Hvordan gjøres dette? Kan jeg bare gå direkte til sykehuset? Det må gjøres innen en uke dette, da jeg er 12 uker på vei.

Hva skal jeg gjøre med livet mitt.

Jeg forstår du er veldig lei deg, ingen har overlevd dette livet, noen ganger må en dø før eller senere. Men akkurat nå bearbeider du din sorg, men du vil tenke på de gode minnene du har gjort sammen med faren din, du har nok bilder av han. Det er berste i begynnelsen men etterhvert kan du takle kanskje :)

Du kan først gå til fastlegen for å snakke om aborten din, så henviser han deg til sykehuset, men husk på at det skal egentlig gjøres innen 12 uker? eller mer, men da må du skynde deg å snakke med legen din og gjør det til en hastesak.

Så du får time på operasjon på sykehuset, man gjør det på samme dag og reiser hjem om kvelden. Det er fort gjort, veldig greit.

Jeg angrer aldri, jeg får gjort så mye med livet mitt, reiste, studerte, finne meg en god jobb og en god kjæreste. Barnet ville ha hindret livet mitt, så jeg har gjort det rette valget. Ja, angret ingenting :)

Lykke til du, gjør det fort som mulig! Snakk med fastlegen fortest som mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, ingen grei situasjon du er i havnet i og jeg føler med deg. Det er ikke alltid lett å vite hvilken råd en skal gi. Men regner med at kanskje fastlegen din råder deg til å oppsøke profesjonell hjelp (psykolog) slik at du får noen å prate med og noen som kan gi deg gode råd for hvordan du kan takle situasjonen og komme deg videre. Håper at du også har andre mennesker rundt deg som kan støtte deg. Og husk på at når livet er tungt og du er langt nede, kan det bare gå en vei – oppover. Varm klem og all lykke til videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...