Gå til innhold

Fingen i rumpa, hans/hennes?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffe: He-he! Enig med sistemann her. Godt gjort det gitt...! Ingen som får orgasme i rumpa vet du. Men at det kan forsterke orgasmen er helt sant. Masse nervetråder der. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ;) Ja, men blir en så deilig følelse at det blir som en orgasme ;);)

Gjest gumd20
Skrevet

Synes det er kjempe digg, spesielt når kjæresten min låner meg dildoene hennes etter å ha varmet opp med fingrene først. hun er ikke noe glad i å få fingere opp "bak", men gjør det gjerne på meg.... :fnise:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kjæresten min vil gjerne ta fingrene i rumpa min...men etter¨å født barn har jeg fått hemoroider. Tanken på at han kjenner dem stopper meg. Føler meg prippen som stopper han...men vanskelig å ta det opp. Det er litt flaut :( Han har brukt pikken en gang, og det var greit...men føler det er verre med fingeren. Vi har vært sammen i to mnd... Noen råd?

Gjest Betty89
Skrevet
Kjæresten min vil gjerne ta fingrene i rumpa min...men etter¨å født barn har jeg fått hemoroider. Tanken på at han kjenner dem stopper meg. Føler meg prippen som stopper han...men vanskelig å ta det opp. Det er litt flaut :( Han har brukt pikken en gang, og det var greit...men føler det er verre med fingeren. Vi har vært sammen i to mnd... Noen råd?

Ok, altså han fyren er ikke faren til ungen din? Jeg kan ikke så mye om hemorider, men det er vell en måte å kvitte seg med dem?

Skrevet
Vell, er det noen av dere der ute som tenner å stappe fingen i rumpa de eller partneren sin?

Altså det har seg slik at typen min liker å stappe den i min rumpe, og han tenner på når jeg stapper den i hans. :lete: (avogtil)....

(Dette er seriøst)

Hva synes dere? Å hvordan er dere?

Hvis dere liker det er det jo bare bra for dere. Men for min del er det utelukket å gjøre noe sånt.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Betty : Nei han er ikke faren til barnet... Kremer kan hjelpe, men borte blir det ikke. Er så frustrerende!! :(

Skrevet

mhm,,, Jo da.. litt kos der bak er ikke så galt. Bruker som oftest en liten glatt dildo der. Både under onani og sex. :tunge1:

Hilsen

'Lena'

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det er fullt mulig å få orgasme av kun anal stimulering.

• 4 uker senere...
Skrevet

Finger,ok.

Men analsex med penisen får jeg ikke til. Det gjør/gjorde veldig vondt. Kanskje det ikke ble gjort riktig, er ikke sikker. Jeg ble veldig lite modig på det etterpå pga at det var vondt. Men så ser jeg jo at mange klarer det etter en stund. Han har 17-18cm ca på penis. Har det veldig mye å si? Men det virker som at mange synes det er vondt i starten også liker man det etterhvert?

Kjæresten min har veldig lyst. Har lyst å ha det samtidig som han har en dildo i musa mi. Er det noe man burde vente med til man har forsøkt mye?

Oj...her ble det mange spørsmål

Skrevet
Finger,ok.

Men analsex med penisen får jeg ikke til. Det gjør/gjorde veldig vondt. Kanskje det ikke ble gjort riktig, er ikke sikker. Jeg ble veldig lite modig på det etterpå pga at det var vondt. Men så ser jeg jo at mange klarer det etter en stund. Han har 17-18cm ca på penis. Har det veldig mye å si? Men det virker som at mange synes det er vondt i starten også liker man det etterhvert?

Kjæresten min har veldig lyst. Har lyst å ha det samtidig som han har en dildo i musa mi. Er det noe man burde vente med til man har forsøkt mye?

Hørt at man kan øve med en analdildo. Bruk glidemiddel. SLAPP AV, gå forsiktig frem. Vent med å bruke dildo samtidig i musa, til du er vandt med følelsen av å ha noe bak. :)

Finnes også lesestoff på internett. Les det sammen, finn ut.

Gjest Betty89
Skrevet
Finger,ok.

Hey høres ut som meg du:) Min kjæreste er også keen på det, mens jeg ikke helt ser det behagelige i det. Jeg tror det blir bedre viss dere "øver" på en måte. Begynner med en fing, deretter to finger, så en liten dildo... og så tilslutt kjæresten din:)

Men du må ikke gjøre det da viss du ikke føler for analsex!

Skrevet

Husk mye glidemiddel og kondom. Bakterier og sånt en ikke bør ha i skjeden ;)

Skrevet

Har lyst til å fingre og å prøve å bli tafset på. Tenker på det stadig vekk.

Men hun er så antimotstander mot alt analt at det skjer nok ikke om det så stod på livet.

Skrevet
Lifesaver når det gjelder analsex

Jeg ser dette blir anbefalt i flere tråder. Jeg synes det høres ut som en dårlig idé. Smerte er kroppens måte å si ifra om at noe er galt på, derfor tror jeg det er smartere å la være å gjøre ting som gjør vondt enn å kjøre på med bedøvende middel.

Når noe gjør vondt, så stopper man. Snakk sammen!

• 3 måneder senere...
Skrevet
Ingen som får orgasme i rumpa vet du

Var det en som skrev.. Dersom du ikke har opplevd det enda, så har du virkelig gått glipp av noe!

Skrevet

Synes det er kjempe godt å ha en finger i ropma men han pukler meg samtidlig jeg. eller en buttplugg;)

Skrevet

Har hatt mye analsex tidligere men kun en gang med min mann. Det var ingenting for han og han vil ikke prøve det igjen. Han vil heller ikke ha noe opp i sin anal og det passer meg utmerket.

Føler slett ikke at jeg går glipp av noe. Bare deilig å slippe maset om analsex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...