Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvorfor får man ingrodde hår egentlig?jeg har skikkelig mye av det på bikini linja, og det ser jo ut som en slagmark en time etter at jeg har shava. og det er jo ikke behagelig heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei

Inngrodde hår kommer av at håret ikke vokser ut gjennom huden, men bøyer seg og vokser inn over igjen

Skrevet

hehe takk for svar, men det vet jeg jo fra før av...men hvorfor har jeg det bare på bikini linja, og ikke andre steder.for de håra og armhule håra er vel samme type hår?

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Åh, da misforsto jeg, beklager :o)

Hårene du har rundt bikinilinjen er vel grovere enn under armhulen, vil jeg tro. Mine er i allefall det. Men om det har noe å si, vet jeg ikke... :o)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har alltid hatt store problemer med inngrodde hår etter voksing av leggene/under armene. Tidligere i sommer kom jeg over denne:

http://www.amazon.com/dp/B000B6VIPY?smid=A...mp;linkCode=asn

Den løste problemet for meg ihvertfall, og jeg anbefaler den på det sterkeste!

(Men jeg vet ikke om den kan brukes på ømfintelige områder siden det ikke har vært aktuelt for meg.)

Gjest Tessmira
Skrevet (endret)

Har det ikke vært noe for dette på reklamen på tv om dagen? Mener å husker jeg har sett det men finner ikke igjen produktet.. En krem eller noe? Husker ikke helt.

Endret av Tessmira
Gjest Snart 42
Skrevet

Jeg hadde tilsvarende problemer på leggene. Løste det ved å rense med sprit etter epilering! (tok rett og slett brennevin på en bomullsdott og dro over - drikker likevel ikke det skvipet så det var en grei måte å bli kvitt det på!)

Skrevet
Nå fant jeg plutselig igjen produktet her www.veet.no/veet-anti-ingrown-hair-cream.php

jeg har også lest en gang at det skal hjelpe å smøre på olje(babyolje eller evt. olivenolje e.l.) også masere område som er nybabert. Dette var visst nok for å stimulere hårsekkene. Neste gang hårene vokser ut skal det visst nok være mindre sjangse for at det blir inngrodde hår.

Skrevet

Bruk jojoba olje og masser godt, eventuelt kan du kjøpe en krem på apoteket som heter Brulidine.(tror den heter det..)

Men i allefall, så hjalp jojoba olje meg enormt!

Lykke til ! :)

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_sofie_*
Skrevet

Ååh.. bra jeg kom over denne. Sliter skikkelig med ingroddehår på leggene, det ser kjempe fælt ut! Starter med Veet kremen jeg og, så går jeg videre på det andre som er skrevet her. Uff, håper det hjelper! Hvor får man tak i det? Overalt? Vita og sånne ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...