Gå til innhold

Ønsker å flytte til utlandet.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Wenche_*
Skrevet

Heisann :goodbye:

Jeg og min mann har lenge gått og drømt om å flytte til Australia og jobbe på ranch eller lignende og kanskje etterhvert kjøpe en gård der nede.

Vi ser etter gårder til salgs nesten hver dag og drømmer oss bort...Nå begynner vi å tenke at dersom det kunne være mulig for oss å gjøre dette, at vi kunne realisert en drøm som vi begge har sammen, så vil vi prøve med det vi har å få det til!

Mange tenker sikkert at vi er helt skrullete, og det er vi kanskje også, men jeg synes ihvertfall at det er verdt å sjekke opp :jepp:

Hvordan begynner man egentlig? Vi kan liksom ikke bare selge allt vi eier her hjemme, ta med oss barna og dra liksom...

Er det noen her som har flyttet til et annet land (kanskje til Australia) som kan fortelle hvordan de gikk fram?

Kanskje litt rart å spørre her, men jeg aner ikke hvor vi kan begynne...

Blir veldig takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke gjort det, men jeg tror Australia har et poengsystem for immigrasjon når det gjelder kvalifisert arbeidskraft. Sjekk det ut, tell poeng og selv om du har nok til å slippe gjennom.

Gjest Gjest_wenche_*
Skrevet
Jeg har ikke gjort det, men jeg tror Australia har et poengsystem for immigrasjon når det gjelder kvalifisert arbeidskraft. Sjekk det ut, tell poeng og selv om du har nok til å slippe gjennom.

Vet du hvor jeg kan finne det poengsystemet?

Gjest Gjest
Skrevet

Virker som det sikreste er å skaffe seg en immigration agent.

Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Dere kan jo ta kontakt med konsulatet og høre der. Det fikk jeg beskjed om å gjøre i hvertfall, da jeg hadde sånne planer/drømmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...