Gå til innhold

Frustrert

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg leste en plass at man ikke skulle bruke en tampong mer enn 4 timer. Da kan man få tampongsyken? Hva skjer når man får tampongsyken?

Anyways, min mens er så uregelmessig at jeg er så usikker hver gang når jeg skal ha den. En stund varte den ikke en uke, men en måned. Det var mest på den tiden da mor og far var midt i skillsmissen tidligere i år. Jeg bruker av og til tampong når jeg ikke har mensen, for å være sikker hvis det skulle komme i løpet av skoledagen. Det er greit nå når det er sommerferie, da er det ikke så farlig. Men når skolen starter igjen blir jeg så usikker med en gang. Jeg greier ikke å kjenne forskjellen på utflod og mens, så er det så frustrerende å aldri vite hva som er hva. Ikke har jeg noe spesielle symptomer på at mensen nermer seg heller.

Hater å være jente. Hvorfor kunne det ikke vært som med hester?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bruk heller bind eller mooncup el om du ikke vet når mensen kommer. Tampong i tide og utide tørker ut som bare fy.

Men følg litt med på kroppen din. Ovusoft.com fertilityfriend.com, pernille.info er greie sider for å lære å finne ut når du har eggløsning, og dermed når mensen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...