Gå til innhold

Er så sliten..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har endelig kommet meg ut i jobb etter å ha studert i lang tid som privatist og har hatt en pause på 6 mnd.

Jeg er i en jobb som er kjent for å vaere fysisk og psykisk krevende og jeg merker jeg begynner å bli veldig sliten.

Særlig forrige uke var det ille, jeg holdt på å knekke sammen på fredag.

Inntil helga var det stort sett fysisk jeg merket det, men siden da har jeg følt meg nedfor og gråter lett.

Idag greide jeg ikke å gå på jobb, både når jeg la meg igår og når jeg våknet var jeg svimmel, kvalm og klarte såvidt å stå på beina. Føles ut som jeg har høy feber uten at jeg egentlig har det (nei det er ikke varmen).

Klarer ikke tenke klart og føler meg litt deperimert. Har null overskudd.

Har vært plaget med angst og deperesjon før og da trakk jeg meg helt unna studier og isolerte meg helt. Føler jeg holder på å havne i sammme spor nå og det er skremmende.

Jeg har lyst til å slutte i jobben, men jeg kan ikke. Hvordan vet jeg at det blir bedre i en annen jobb?

Jeg er så forvirret. Er jeg på vei til å bli utbrent, er jeg deperimert eller er jeg bare sliten (og vil det gå seg til etterhvert?)?

Må legge til at jeg har hatt det ganske vanskelig det siste året og har fortsatt mye å tenkte på.

Dere kan vel ikke hjelpe meg, jeg vet egentlig ikke engang hvorfor jeg skriver dette, må bare få det ut tror jeg..

Uff, dette ble mye klaging..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde sjekket jernlageret i kroppen, samt D-vitaminer? En sjekk hos lege er sikkert ikke dumt. Lykke til. :)

Skrevet

Å begynne i ny jobb etter å ha vært privatist/hatt fri (forsto det sånn siden du skrev pause i seks mnd) er slitsomt. Hvor lenge har du jobbet?

Mitt råd er å prøve en stund før du gir deg. Minst to mnd. Det blir som regel lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...