CeNedra Skrevet 31. mai 2003 #21 Skrevet 31. mai 2003 vekkerklokka mi var rar, den vekte meg ikke. Men jeg våkna kl 4, sovna igjen og våkna ca 0630 igjen. Liksom akkurat glipp av det.. ÆSJ neste gang får jeg be mobilen vekke meg. 45 år igjen..... puuuh
Gjest Vega Skrevet 31. mai 2003 #22 Skrevet 31. mai 2003 Jeg er nettopp stått opp, og har drukket kaffe. Så jeg var våken i natt. Hadde ikke briller, men kunne kaste små blikk mot sola og se skyggen foran. Så jeg mer enn ett brøkdels sekund, ble jeg blendet - så jeg tok bare små titt. Lyset ute var rart, samme med skyggene mot veggen. En kaffe til...
Gjest Starya Skrevet 31. mai 2003 #23 Skrevet 31. mai 2003 Hadde stilt vekkeklokke og huskelapper på mobilen til å ringe. Var oppe flere ganger i 4-5 tiden bare for å få nyte regnet.. Etterhvert ga dette seg. Ca kl 5.58 kunne jeg skimte en hvit sigd gjennom skylagene. Røsket jeg til meg brillene og vekket ungen. Skyene gled til side, og fi fiikk tatt oss en god titt. Ungen så bare en stund før han la seg ned igjen, jeg satt oppe til 6.30.
Crazee Skrevet 31. mai 2003 #24 Skrevet 31. mai 2003 Var oppe ja (rakk aldri å legga meg). Dessverre var det skyer i horisonten framfor sola, det sprakk opp litt etter formørkelsen var på sitt meste så eg fekk jo gleda meg over synet - men noko spesielt lys var det ikkje her. Artig lell :-)
Soul Skrevet 31. mai 2003 #25 Skrevet 31. mai 2003 Jeg rakk heller aldri å legge meg 8) Jeg og sambo dro opp til mine foreldre som har utsikt over byen og der fulgte vi hele seansen gjennom noen gamle røntgenbilder (knærne mine ) Men det fungerte faktisk veldig bra, kjempefint var det syns jeg :D Deretter gikk vi og la oss og sov lenge og vel...
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #26 Skrevet 31. mai 2003 Ja jeg var oppe i natt/morges og så på den. Det var helt skyfri himmel, men sola var så sterk at det gjorde vondt å se på den. Gikk inn og fant negativfilm..der det ikke var tatt noe bilde. La to stykker utenpå hverandre, og da så jeg veldig bra. Men jeg kikket ikke på lenge av gangen. Syns det var ganske fascinerende, men jeg hadde håpet det skulle skje mer idet solformørkelsen nådde sitt klimaks. Det var jo like lyst og fuglene fortsatte å synge ( og sauene brøy seg heller ikke noe om det.. ) Men nå har jeg ihvertfall fått sett en solformørkelse jeg også :D
Linsi Skrevet 31. mai 2003 #27 Skrevet 31. mai 2003 Jeg stod tidlig jeg, for jeg skulle på jobb. Men jeg vandret fornøyd inn i dusjen og hadde glemt alt som het solformørkelse, selv om jeg hadde planer om å se på! Ja ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå