Jare79 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Hei alle Jeg fikk ny kjæreste for ca ett år siden... Vi har hatt god sex hele tiden men mangler bare prikken over i`en... Vi har opplevd at hun nesten har sprutet... tror jeg. Hun fikk skjelvinger i beina og følte hun måtte tisse. Dette må vel regnes som at vi var på "rett" vei. Er det noen som har noen tips hvordan jeg kan hjelpe til for at det skal gå? Hun har ikke selv tro på hun får det til. Kanskje litt av problemet? Jeg liker å finne på nye ting for å piffe opp sexlivet og sexleketøy er ingen hindring... :love:
Gjest billcat Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei alle Jeg fikk ny kjæreste for ca ett år siden... Vi har hatt god sex hele tiden men mangler bare prikken over i`en... Vi har opplevd at hun nesten har sprutet... tror jeg. Hun fikk skjelvinger i beina og følte hun måtte tisse. Dette må vel regnes som at vi var på "rett" vei. Er det noen som har noen tips hvordan jeg kan hjelpe til for at det skal gå? Hun har ikke selv tro på hun får det til. Kanskje litt av problemet? Jeg liker å finne på nye ting for å piffe opp sexlivet og sexleketøy er ingen hindring... :love: For oss er det analsex som lettest fungerer som utløser når kanonen er 'ladet', dvs når hun kjenner at det trykker på. Og da med henne på ryggen med knærne virkelig høyt oppe. Etterpå er det å skifte sengklær (selv om man har lagt håndduker under), vaske vegger&tak gjerne og..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå