Gå til innhold

Handloholiker?

Sjefs-snipa

Anbefalte innlegg

Har vært mest hjemme de siste dagene- så det har ikke blitt så mye shopping.... (!) Har dog fått 2-3 bøker til biblioteket i posten:

* Lars Monsen: Canada på tvers

* Pynt kaken

* Markus Zusak: Boktyven

Bøkene var alt betalt ved bestilling- men de kostet vel omtrent ca. 800 kroner totalt.

Må komme meg på en skikkelig shopperunde snart.... (!) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Uff, eg misforsto denne tittelen LITT... Byrja nesten å lure på om eg var på eit anna "underforum" her inne...if you know what I mean.. ;)

Les du mykje? Likar du villmark og Canada? :)

Kom på at du har svara på eit av mine innlegg her inne, må finne det tilbake igjen og svare på det. Warte eine Moment, bitte :)

Endret av Gul Blome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant eg det!

Ja, eg syns også det var ganske frekt å verte anklaga for å fikse på prislappar! Makan! Vert sint berre eg tenkjer på det :sur:

Av og til lurer eg på kvar desse butikkspionane vert av. Slike som vert leigde inn av kjøpesenter for å teste sørvisinnstillinga til personalet. Då burde diverse parfymedamer fått eit realt spark i rassen :ler: Det er faktisk ofte så ekstremt dårleg sørvis at eg vert heilt raaasande, skal det verkeleg vere sååå vanskeleg å vere litt hyggjeleg mot kundane sine?

Så heldig du er som elskar å lage mat! Ja, eg seier heldig fordi eg likar ikkje å lage mat og det merkast jo på appetitten og på fornyingsevna ;) Så du og mannen din jobbar oftast heime? Det kan eg tenkje meg er ganske så herleg i periodar! Berre det å vere sin eigen sjef :sjarmor: Kva syns du om å ha det slik? Altså å jobbe heime ilag med mannen din? Savnar du til tider eit større arbeidsmiljø?

Jepp, nedtelling til London-tur her! Så gøy at du kan hjelpe meg med tips, det treng eg verkeleg! Så utruleg heldig du er som har budd der! Det er faktisk min store draum (las ein anna plass her på forumet at du også har budd i New York??)! Kvar i London budde du? Korleis syns du det var å flytte heim igjen til Noreg? Savnar du storbyen?

Endret av Gul Blome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du og mannen din jobbar oftast heime? Det kan eg tenkje meg er ganske så herleg i periodar! Berre det å vere sin eigen sjef :sjarmor: Kva syns du om å ha det slik? Altså å jobbe heime ilag med mannen din? Savnar du til tider eit større arbeidsmiljø?

Jeg har faktisk bare positive opplevelser rundt dette! Det er deilig å være sin egen sjef- deilig å få "de virkelige" resultatene av arbeidet sitt- og deilige å få være så mye sammen! :rødme:

Savner ikke et større arbeidsmiljø (han tar seg som regel av "kundebesøkene") - og når vi har behov for å "sosialisere" oss - gjør vi det på frivillig basis med venenr og familie.

Jepp, nedtelling til London-tur her! Så gøy at du kan hjelpe meg med tips, det treng eg verkeleg! Så utruleg heldig du er som har budd der! Det er faktisk min store draum (las ein anna plass her på forumet at du også har budd i New York??)! Kvar i London budde du? Korleis syns du det var å flytte heim igjen til Noreg? Savnar du storbyen?

Ja, jeg har bodd mye rundt om kring: New York, London og Frankfurt. Likte nok London best av de byene (!) Den har sjarm og sjel- for ikke å snakke om variasjon! Likevel savner jeg ikke å bo der. Det var riktig på det tidspunktet i livet jeg gjorde det- og jeg ville ikke vært det foruten. Men- nå er jeg kjempe lykkelig med å stresse ned i fredelige, rolige og naturskjønne Norge :-) Bodde i en bydel som heter Hampstead Heath. Relativt sentrumsnæt (20 minutter med bil)- og nært Londons største friluftsområde.

La ut noen shoppetips til en annen som skulle dit tidligere i uka- er det noe mer du lurer på er det bare å spørre :) Når reiser du? Hva er du spesielt ute etter?

Visst du skulle flytte dit- har du lyst å jobbe eller studere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Uff, eg misforsto denne tittelen LITT... Byrja nesten å lure på om eg var på eit anna "underforum" her inne...if you know what I mean.. ;)

:fnise::fnise:

Les du mykje? Likar du villmark og Canada? :)

Leser en god del! Dessuten har vi (og bygger stadig opp) et hjemmebibliotek :)

Villmarksbøkene er mest til mannen min- men vi drømmer litt om å gjennomføre en litt større "ekspedisjon" med hundene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag formiddag ble det en skikkelig runde, selv om det hele var unnagjort på en times tid. Vi dro til byen tidlig, og da får jeg alltid sånn følelse av at det bare er oss og pensjonister tilstede :ler: Mannen min var med, så det ble litt på oss begge:

* Hver sin nye Bergans jakke av modell istind. Riktignok kjøpte vi selvsagt lady- og herremodell, men det matcher :rødme:

3000 pr. stykk

* Litt "lagerbygging" på polet..... (!) 4 flasker konjakk, 12 flasker rødvin og 8 champagne-flasker. Orker ikke skrive navnet på dem, men totalsummen ble 9180,-

* Nye gardinger til gjestehus-soverommene. Totalt 4 vinduer/ 8 lengder. 2400,- på Kid.

Totalt brukt: 17580,-

Vel kompensert for mange dager uten annen shopping enn mat :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jesp..... Må hente stebarna med et fly som lander kl. 06.00.... Herfra er det 2 og en halv time å kjøre, så jeg må starte 03.30.... Fant ut at det var lurest å være oppe - og i og med at mannen min er"ubrukelig" etter 01.00 må jeg slå ihjel tida alene inne på kvinneforum :ler:

Kanskje litt shopping på nettet også..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hadde jeg hatt penger til å shoppe så mye! Åååååååh :ler:

*Misunnelig!!*

Du må forresten få link til dagboken din! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...