Gjest gunn.. Skrevet 30. mai 2003 #1 Skrevet 30. mai 2003 hey..jeg skal ha en liten fest neste uke å trenger litt hjelp av dere,jeg skal ikke servere noe mat men tenkte å lage litt dressing å noen grønnsaker som jeg bare serverer sånn ukokte,men jeg er ikke helt siker på hva slags grønnsaker jeg skal bruke.kan noe hjelpe meg...??takk,ha en fin kveld
Ingeborg Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Gulrøtter, agurk og stangselleri i staver, blomkål og brokkoli i buketter, strimlet paprika, cherrytomater, reddiker, squash.... egentlig bare fantasien som setter grenser for deg. Bruk grønnsaker du og gjestene dine liker, og del dem opp i passelige dippe-biter. Selv synes jeg det er helt nydelig med en dip basert på yoghurt i stedet for rømme...
Miew Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Minigulrøtter ser fascinerende og søte ut, og smaker sinnsykt herlig, + du slipper skrelle dem, går fint an å spise dem med ytterste lag på, er bare å skylle dem litt Er kjempegode!
ringblomst Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 Det er også veldig godt, og ikke minst enkelt, å lage tzatziki og servere oppskåret, ferskt brød til. Ikke helt svar på spørsmålet, men jeg har opplevd at dette ble minst like godt mottatt som grønnsaker og dip. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå