Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Når i dag får vi svar på suppleringen? Jeg logget inn på min nettsøknad nå, men der står det bare det gamle gode
La Luna Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Om du ikke får tilbud, så får du ikke noe svar.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Oi... noen her som har kommet inn, da? Kan jo hende vi får vite senere i dag?
Gjest Gjest_alma_* Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 noen som har kommet inn på et studie via suppleringsopptak??
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Greit at man ikke får høre noe..men man går vel nedover på ventelista??
Gjest Jinn Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Hej allihopa! Är också en av de som står på ventelistan, jag är nummer 3 resp. 4 till medisin i Bergen och Tromso. Har inte fått nått meddelande ännu, men eftersom det är ingen som har svarat så innebär det väl att de inte har satt igång med opptaket ännu? Kram
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Hej allihopa! Är också en av de som står på ventelistan, jag är nummer 3 resp. 4 till medisin i Bergen och Tromso. Har inte fått nått meddelande ännu, men eftersom det är ingen som har svarat så innebär det väl att de inte har satt igång med opptaket ännu? Kram Tror ikke de har fått ordnet det ennå jeg heller..er fremdeles samme plass på ventelisten (32)...og med sååå mange før meg så burde jeg ha hoppet et par plasser ned i det minste... Men det står visst ca 29. på so sine sider..kanskje venter de til i morgen da?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Noen som har fått svar fra suppleringa?? Jeg har hoppet ned fra 32. til 26. plass på ventelisten... vet ikke om suppleringen er gjort..har ikke fått noen svar om det på siden min...
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er på førsteplass i ordinærkvote alle stedene, det har ikke skjedd noen supplering. Hvis det skulle bli ledig, så blir vi fra nå av oppringt, mao ingen vits i å sjekke nettsøknaden lenger...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er på førsteplass i ordinærkvote alle stedene, det har ikke skjedd noen supplering. Hvis det skulle bli ledig, så blir vi fra nå av oppringt, mao ingen vits i å sjekke nettsøknaden lenger... Men får vi se på nettsøknaden hvilken plass vi eventuelt er på fremdeles da??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 Suppleringsopptaket er gjort. De som ikke fikk ett nytt tilbud (altså kom ikke inn fra ventelista), kan fortsatt kontakte lærestedet og høre om det er noen som har trukket seg etter sup.opptaket, og dette kan man gjøre helt fram til høsten:) mange som ikke møter opp på første skoledag og dermed mister plassen sin. lykke til videre
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 Nå er jeg nr 25 på ventelisten... er 103 studieplasser... kan det være at 23 px ikke møter første skoledag??
Saeria Skrevet 1. august 2008 #15 Skrevet 1. august 2008 Sannsynligheten for at hele 23 stykker ikke møter er nok liten, men det kommer nok litt an på hvilket fagfelt det dreier seg om og.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 1. august 2008 #16 Skrevet 1. august 2008 snakka med opptakskontoret no nett, og dei sa at det er eit nytt suppleringsopptak på tirsdag?
Rosalie Skrevet 1. august 2008 #17 Skrevet 1. august 2008 (endret) snakka med opptakskontoret no nett, og dei sa at det er eit nytt suppleringsopptak på tirsdag? Ja, da er det lokalt suppleringsopptak, altså styrt kun fra den enkelte skole. Sakset fra Samordna Opptaks hjemmesider: 5. august - Lokale suppleringsopptak Til enkelte studier kan det foretas ytterligere etterfyllingsopptak fra ca. 5. august og utover. Disse opptakene skjer lokalt ved lærestedene, og svar skal registreres på din nettsøknad. På dette tidspunkt i opptaket mister du ikke automatisk tidligere plass som du har takket ja til når du får nytt tilbud. Du kan altså velge mellom gammelt og nytt tilbud, men takker du ja til det nye tilbudet, faller det gamle tilbudet automatisk bort. I lokale etterfyllingsopptak legges svar ut bare til søkere som får nytt tilbud. Du kan sjekke eventuelt ventelisteopprykk på nettsøknaden din. Endret 1. august 2008 av Wadjet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå