Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Dersom man har feks et 5 cm langt strekkmerke. Vil dette bli kortere, dersom huden trekker seg mer sammen? Eller vil et 5 cm langt strekkmerke forbli 5 cm for evig tid? Hvordan er det med dere som har vært gravide og fått strekkmerker? Dersom et merke strekker seg opp langs hele siden av magen, hvordan blir merket etter babyen er ute og huden begynner å trekke seg tilbake? Vil strekkmerket være like langt som da man gikk gravid? Eller vil strekkmerket trekke seg mer sammen og derfor bli mindre? Jeg har noen litt lange strekkmerker på "sideflesket". Det jeg lurer på er om disse vil bli kortere, dersom jeg slanker bort litt fett. Huden vil jo tilpasse seg den nye fasongen. Men dersom strekkmerket forblir like langt, så vil kanskje jeg ende opp med et enda lenger strekkmerker om jeg slanker bort litt sideflesk? Vet dere?
kitten Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Tror lengden forblir den samme? Men bredden på dem krymper. Hat strekkmerker etter svangerskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå