Gå til innhold

Pittelita`s ditt og datt


Pittelita

Anbefalte innlegg

Tenkte skrive litt forskjellig om mitt ditt og datt. :)

I dag her dagen fortonet seg alldeles nydelig! Vært mye ute, har endel prosjekter på gang i hagen.... Skulle vært stor og sterk jeg, men med tiden til hjelp skal jeg vell få det til! ;)

Ellers har jeg bare slappet av og koset meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig vær i dag også! :)

Slikt blir man i godt humør av!

Dagen i dag skal gå til baking av brød, vasking av klær, hage-prosjektet mitt og litt vasking innom hus.

Kommer innom med en oppdatering senere, nå skal jeg ut i fin været!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en nydelig dag, med sol og varme :hjerte:

Dro ned til sentrum og handlet litt, så dro jeg til min søster som bor på motsatt side av sentrum. Kjøpte med meg litt yoghurt-is til kaffe kosen... Den var veldig god!! :sikle:

Skal bake en del kaker til min kusine som skal ha barndåp nå på søndag. Så Pittelita blir på kjøkkenet de neste dagene. :)

Nå skal jeg komme meg ut i hagen en tur~skal vanne plantene mine!

Hadet så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol og varmt i dag også! :)

Har akkurat hengt ut håndklær til tørk ute~tipper de er tørr om 2 timer~ :)

Har laget bunnen til verdens beste, fyllet lager jeg på lørdag.

Så skal jeg lage 2 ostekaker og en sjokoladekake! :)

Håper været holder seg like bra til søndag.

Nå skal Pittelita ut i finværet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart tid for middag, skal ha hjemmelaget kjøttkaker i brunsaus med potet, kålstuing og grønnsaker til! Kjenner jeg er skikkelig sulten nå! :sikle:

Men nå skal jeg bare se meg litt rund omkring på nettet før jeg går igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok! :blomst:

Moro å se hva andre fyller dagene med... :)

Takker så meget!

Riktig koselig med besøk, Skade!! :)

Nå er det ikke lenge til det blir natti-natt for min del.... Venter bare på vaskemaskinen skal bli ferdig...

I morgen skal jeg vaske soverommene og bytte sengklær... så blir det vel vask av bad og toalett~

Ønsker alle trivelige KG`ere en gooood natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en nydelig dag....skal snart ut på terassen og ta meg en god kopp kaffe. :kaffe:

Må liksom ha den kaffe koppen før jeg kommer skikkelig igang... :sjenert:

Kommer innom senere idag med en oppdatering av mitt ditt og datt!

:skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en strålende dag...super deilig! :)

Har ikke vært mye på dataen de siste dagene fordi vi fikk besøk fra Danmark. Det var kjempe koselig, mye god mat og like god drikke! ;)

Nå sitter jeg bare å venter på Gubben, han er nede i sentrum å kjøper grunning. Vi har byttet bordkledning på sør-veggen og den må grunnes og males. Siden han har byttet kledning, tar jeg meg av malings arbeidet...er ikke så høyt på den siden..hehe- jeg har litt høydeskrekk.. :sjenert:

Så er det kakebaking i dag/kveld~min kjære søster fyller år på torsdag. :)

Håper det blir like fint vær da, sånn at vi kan sitte ute å kose oss. De har en alldeles nydelig hage!

Nå skal jeg slite meg løs fra dataen, skal rydde på vaskerommet og pante litt tomgods(-ble en liten haug etter besøket vi hadde... :sjenert: )

Mulig jeg kommer innom senere med en liten oppdatering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg skikkelig irritert! :kjefte:

At menn og kvinner snakker to vidt forskjellige språk, er atter bevist her i huset. :filer:

Gubbslasken går å suller, mens jeg forventer, uten å si noe~tror og håper at han kanskje skal komme på det selv.....neida, her i huset må jeg noen ganger STAVE ting :rope: ~DA kommer gubbslasken på det....

:rødme:

-men jeg er forferdelig glad i han læll- :sjenert:

Måtte bare skrive av meg litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det faktisk overskyet, men det gjør ingenting....nå trenger naturen litt regn!

På mandag skal jeg på jobb igjen, kjenner det skal bli deilig å komme tilbake og få litt rutine på dagene! :)

I dag skal jeg dra ned til sentrum og kjøpe litt klær til barna. De begynner jo snart på skolen. :)

Ellers har jeg ingen spesielle planer for dagen, bare slappe av og kose meg.

Sees! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å leser litt her inne, har en liten pause nå....

Siden Gubben har to uker igjen av sin ferie, så er det han som serverer middag! Gleder meg virkelig til å sette meg til dekket bord. :)

Ellers så er det jeg som kommer hjem først, så da setter han seg til dekket bord....

Nå må jeg jobbe litt...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldri så liten pause igjen...det går i hundre på jobb for tiden, men det er bare godt å ha mye å styre med, da går tiden fort! :)

Gubben serverte meg joika-kaker, poteter og grønnsaker til middag i går, og det var skikkelig godt! :spise:

I ettermiddag skal jeg bake brød, 6 stk. vanlige grove og 6 stk. skikkelige grove med bygg-gryn, solsikkefrø, linfrø og grovhakkede hasselnøtter. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg love deg, Skade, at det er kjempe deilig å komme til dekket bord! :Nikke:

I går hadde Gubben grillmat på bordet når jeg kom hjem fra jobb... :hjerte:

Ellers går nu dagene sin vante gang, jobb, unger, mann, hjem og venner!

Det neste som også skal på dagsagendaen er turer i skog og mark!

Men nå må jeg jobbe, snaaart helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...