Pittelita Skrevet 28. juli 2008 #1 Del Skrevet 28. juli 2008 Tenkte skrive litt forskjellig om mitt ditt og datt. I dag her dagen fortonet seg alldeles nydelig! Vært mye ute, har endel prosjekter på gang i hagen.... Skulle vært stor og sterk jeg, men med tiden til hjelp skal jeg vell få det til! Ellers har jeg bare slappet av og koset meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 29. juli 2008 Nydelig vær i dag også! Slikt blir man i godt humør av! Dagen i dag skal gå til baking av brød, vasking av klær, hage-prosjektet mitt og litt vasking innom hus. Kommer innom med en oppdatering senere, nå skal jeg ut i fin været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2008 Enda en nydelig dag, med sol og varme Dro ned til sentrum og handlet litt, så dro jeg til min søster som bor på motsatt side av sentrum. Kjøpte med meg litt yoghurt-is til kaffe kosen... Den var veldig god!! Skal bake en del kaker til min kusine som skal ha barndåp nå på søndag. Så Pittelita blir på kjøkkenet de neste dagene. Nå skal jeg komme meg ut i hagen en tur~skal vanne plantene mine! Hadet så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 31. juli 2008 Sol og varmt i dag også! Har akkurat hengt ut håndklær til tørk ute~tipper de er tørr om 2 timer~ Har laget bunnen til verdens beste, fyllet lager jeg på lørdag. Så skal jeg lage 2 ostekaker og en sjokoladekake! Håper været holder seg like bra til søndag. Nå skal Pittelita ut i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 31. juli 2008 Nå er det snart tid for middag, skal ha hjemmelaget kjøttkaker i brunsaus med potet, kålstuing og grønnsaker til! Kjenner jeg er skikkelig sulten nå! Men nå skal jeg bare se meg litt rund omkring på nettet før jeg går igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 31. juli 2008 #6 Del Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer med dagbok! Moro å se hva andre fyller dagene med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer med dagbok! Moro å se hva andre fyller dagene med... Takker så meget! Riktig koselig med besøk, Skade!! Nå er det ikke lenge til det blir natti-natt for min del.... Venter bare på vaskemaskinen skal bli ferdig... I morgen skal jeg vaske soverommene og bytte sengklær... så blir det vel vask av bad og toalett~ Ønsker alle trivelige KG`ere en gooood natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 1. august 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 1. august 2008 Enda en nydelig dag....skal snart ut på terassen og ta meg en god kopp kaffe. :kaffe: Må liksom ha den kaffe koppen før jeg kommer skikkelig igang... Kommer innom senere idag med en oppdatering av mitt ditt og datt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 5. august 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 5. august 2008 Enda en strålende dag...super deilig! Har ikke vært mye på dataen de siste dagene fordi vi fikk besøk fra Danmark. Det var kjempe koselig, mye god mat og like god drikke! Nå sitter jeg bare å venter på Gubben, han er nede i sentrum å kjøper grunning. Vi har byttet bordkledning på sør-veggen og den må grunnes og males. Siden han har byttet kledning, tar jeg meg av malings arbeidet...er ikke så høyt på den siden..hehe- jeg har litt høydeskrekk.. Så er det kakebaking i dag/kveld~min kjære søster fyller år på torsdag. Håper det blir like fint vær da, sånn at vi kan sitte ute å kose oss. De har en alldeles nydelig hage! Nå skal jeg slite meg løs fra dataen, skal rydde på vaskerommet og pante litt tomgods(-ble en liten haug etter besøket vi hadde... ) Mulig jeg kommer innom senere med en liten oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 6. august 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 6. august 2008 Nå er jeg skikkelig irritert! At menn og kvinner snakker to vidt forskjellige språk, er atter bevist her i huset. Gubbslasken går å suller, mens jeg forventer, uten å si noe~tror og håper at han kanskje skal komme på det selv.....neida, her i huset må jeg noen ganger STAVE ting ~DA kommer gubbslasken på det.... :rødme: -men jeg er forferdelig glad i han læll- Måtte bare skrive av meg litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 9. august 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 9. august 2008 I dag er det faktisk overskyet, men det gjør ingenting....nå trenger naturen litt regn! På mandag skal jeg på jobb igjen, kjenner det skal bli deilig å komme tilbake og få litt rutine på dagene! I dag skal jeg dra ned til sentrum og kjøpe litt klær til barna. De begynner jo snart på skolen. Ellers har jeg ingen spesielle planer for dagen, bare slappe av og kose meg. Sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 11. august 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 11. august 2008 Innom å leser litt her inne, har en liten pause nå.... Siden Gubben har to uker igjen av sin ferie, så er det han som serverer middag! Gleder meg virkelig til å sette meg til dekket bord. Ellers så er det jeg som kommer hjem først, så da setter han seg til dekket bord.... Nå må jeg jobbe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 12. august 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 12. august 2008 En aldri så liten pause igjen...det går i hundre på jobb for tiden, men det er bare godt å ha mye å styre med, da går tiden fort! Gubben serverte meg joika-kaker, poteter og grønnsaker til middag i går, og det var skikkelig godt! I ettermiddag skal jeg bake brød, 6 stk. vanlige grove og 6 stk. skikkelige grove med bygg-gryn, solsikkefrø, linfrø og grovhakkede hasselnøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 14. august 2008 #14 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg vil også komme hjem til dekket bord! For en fantastisk følelse det må være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 15. august 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 15. august 2008 Det kan jeg love deg, Skade, at det er kjempe deilig å komme til dekket bord! I går hadde Gubben grillmat på bordet når jeg kom hjem fra jobb... Ellers går nu dagene sin vante gang, jobb, unger, mann, hjem og venner! Det neste som også skal på dagsagendaen er turer i skog og mark! Men nå må jeg jobbe, snaaart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå