Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Er det noen her som jobber/har jobbet som tannlegeassistent? Og er det noen som har erfaring(er) med Utdanningshuset som skole; enten det gjelder utdanningen som tannlegeassistent, advokatsekretær eller noe annet? Jeg setter pris på alt av svar.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Ingen som har erfaring med yrket eller skolen?
Gjest Gjest_Pink_* Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Dette lurer jeg også på..... Hold meg oppdatert hvis du finner noe og hvis du ser denne
Gjest strykebrett Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Kjenner ei som tok advokatsekretær i Trondheim .Hun var veldig misfornøyd og det endte med en lang sak og masse greier og at hun fikk tilbake pengene sine til slutt. Lærerne på kurset sa at det ALDRI hadde vært noen som hadde strøket på kurset. Høres ikke særlig lovende ut hva kvaliteten angår spør du meg...
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er utdannet som tannlegeassistent eller tannhelsesekretær som det også heter. Men har bare hatt sommerjobb og praksis gjennom skolen så har ikke så veldig mye erfaring. Fant vel ut at det ikke passet for meg å jobbe som tannlegeassistent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå