Sjefs-snipa Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Har kanskje ett luksusproblem, men etter en forsommer med både bursdager & bryllupsdag: har det hopet seg opp en del gavekort på tilbords & Christiania glassmagasin. Føler vel som mange andre at jeg har det meste- så jeg tar gjerne imot fornyelsestips fra dere! Beløpene er omtrent 2500 på Tilbords og 1500 på Glassmagasinet. Takk!!! :love:
AnetteR Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Samme problem her. Gavekortene har hopet seg litt opp. Til bords; Jeg kjøpte en del finere gryter og sautepanne, godt med skikkelig utstyr. Fint bestikk samler jeg også på. Men om du har fått nok kjøkkenting til bryllupet har de flotte tivoliradioer. Er strålende fornøyd med vår, som brukes på badet og ute siden den er vanntett. Glasmagasinet; noen gode kniver? samle på service? Nespresso kaffemaskin? Ellers har de masse flott hadeland glass - glassfat og boller. Ville bare ruslet rundt på glasmagasinet i Oslo, de har så mye stilig der...
Sola^ Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Gode kokkekniver er herlig. Sløve kniver er frustrerende. Har høyrt at kokkelandslaget bruker global og victorinox. Har prøvd victorinox sine og er godt fornøyd. Rotfruktskrelleren til victorinox skal visst vere skummelt skarp Signerer også at tivoliradio er flott. Veit ikkje om min er vanntett, men den er iallfall silikonert slik at den kan tas med på stranda utan frykt for at sand øydelegger den. Har Songbook, og den kan kobles til mp3 speler/laptop e.l. med ein kabel. Skikkelege krydderbøsser. Blender, kaffetrakter, vaffeljern. Stoffservietter med matchende duk/løper. Spisebrikker. Vaser, boller, foodprocessor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå