Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Her om dagen lot jeg mannen min få ta meg "bakvegen" for første gang, noe han har vært veldig gira på. Brukte masse glidemiddel og god tid, men likevel syntes jeg det var forferdelig vondt. Han var forsiktig og gjorde sitt beste for å gjøre det mest mulig behagelig for meg, men det frister ikke særlig til gjentagelse... Vet at man må slappe helt av osv. Jeg følte at jeg slappet godt av, og vi prøvde også ulike stillinger. Jeg vet dette er noe han har lyst til å gjenta dersom jeg også har lyst, så derfor lurer jeg på om det blir bedre etter hvert? Er det bare første gangene som gjør vondt, eller er det rett og slett noen som er for små der bak til at det funker for begge to?
miss mickey Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 For meg var det ihvertfall bare i begynnelsen. Jeg hatet det og det føltes som om hele baken min revnet, men nå er det siiiinnsykt digg.. tok ikke mange gangene før det funket som bare det Nå er det ofte jeg som spør om vi kan ta det den veien istedenfor han :-P
Gjest Gjest_TT_* Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Opplevde noe av det samme selv. En venninne av meg anbefalte et produkt hun hadde kjøpt på Kondomeriet. Det het Analeaze og har til funksjon at det bedøver forsiktig muskelaturen rundt endetarmen. Det fikk i hvert fall meg til å slappe såpass av at jeg heller kunne begynne å nyte og nå har jeg helt sluttet og bruke produktet. Nå går det av seg selv ved hjelp av litt glidemiddel og god tid...og jeg simpelthen elsker det!! Du får kjøpt Analeaze på bla annet www.kondomeriet.no eller i liknende butikker. Lykke til..
Possibly Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Opplevde noe av det samme selv. En venninne av meg anbefalte et produkt hun hadde kjøpt på Kondomeriet. Det het Analeaze og har til funksjon at det bedøver forsiktig muskelaturen rundt endetarmen. Det fikk i hvert fall meg til å slappe såpass av at jeg heller kunne begynne å nyte og nå har jeg helt sluttet og bruke produktet. Nå går det av seg selv ved hjelp av litt glidemiddel og god tid...og jeg simpelthen elsker det!! Du får kjøpt Analeaze på bla annet www.kondomeriet.no eller i liknende butikker. Lykke til.. Jeg synes det høres ut som en dårlig idé. Smerter er kroppens måte å si ifra om at noe ikke er som det skal, dermed er det dumt å bare kjøre på og bedøve smertene.
Bobeline Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har bare opplevd analsex som ubehagelig eller smertefullt når jeg ikke klarer å slappe av. Antakeligvis har su ikke slappet godt nok av. Når det gjør vondt vil det også bli langt vanskeligere å slappe av, rett og slett fordi det er vondt. Lukkemuskelen i rektum har evnen til å kunne utvide seg med god margin. I de fleste tilfeller krever det oppvarming og tålmodighet for å gjøre den avslappet nok til inntrengning. Som et annet innlegg sier så er smerter kroppens måte å si fra om at noe ikke er som det skal være. I slike tilfeller kan bedøvelse være et alternativ, slik et annet innlegg foreslår. Men selvfølgelig, alt med måte. Dersom det oppstår smerter, avbryt inntrengning og fortsett med oppvarmingen som gjør lukkemuskelen mer avslappet. En bedøvende krem er ikke et alternativ for oppvarming, slik jeg ser det. Men den kan være et nyttig middel for å gjøre en mer avslappet de første gangene.
Gjest nobilian Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Jeg synes det høres ut som en dårlig idé. Smerter er kroppens måte å si ifra om at noe ikke er som det skal, dermed er det dumt å bare kjøre på og bedøve smertene. *** Smerte er ikke nødvendigvis et tegn på at noe er galt, det er like ofte et tegn på at du trener utrente muskler. Har du aldri gått videre etter at det har begynt å verke i leggene? Løfta én gang til selv om armene rister av anstrengelse? Fortsatt å ha sex selv med krampe i låra?
Lena80 Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Har også problemer med dette. Jeg har villet noen få ganger, men det blir aldri noen sukses. I alle fall ikke så langt. Det blir på en måte for mye av det gode Får vel prøve en gang lysten er der igjen. Og ser ut til at en må ta seg god tid i alle fall. Men, ellers så liker jeg og ha en liten glatt dildo inn der når jeg har vanlig sex, eller onanerer. Mvh Lena
aline Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 har aldri opplevd at det har gjort mer vondt i starten, den ene det har vært vondt med, fikk aldri lov å fullføre, fordi det var vondt (og jeg gjør ikke ting jeg synes er direkte vondt). det har ikke hatt noe med trang eller ikke trang der bak, har hatt kjærester som er større en ham det ikke gikk med, og det har gått helt fint. Innbiller meg litt at det kan ha noe med hvordan det gjøres og hardhet på penis. Å prøve å trykke inn en som ikke er totalt steinhard, innbiller jeg meg at vil være vanskeligere, og da også vondere, en en som er helt hard, uten mye myk forhud og slikt. men det er bare min lille teori. *ler*
Gjest Gaby Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 For min del ble det mye lettere etterhvert, når jeg lærte meg å kjenne hvordan ting føltes der nede, og hvordan kroppen reagerte på ulike bevegelser etc. Da visste jeg hvilke ting som gjorde at det ble vondt, og hva som funket best for meg. Den indre lukkemuskelen har man ikke kontroll over selv, så det er nok den som gjør vondt, når man ellers føler at man er avslappet. Man kan ha kjempelyst, men noen ganger funker det bare ikke uten massssse oppvarming. Mens andre ganger er det smack rett inn
Gjest Betty89 Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Huff av meg... Har prøvt det to ganger.. og det føltes ut som jeg måtte drite! Så synd at typen min vill dette så utrolig mye... Det var ikke noe jeg nøt!
Possibly Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 *** Smerte er ikke nødvendigvis et tegn på at noe er galt, det er like ofte et tegn på at du trener utrente muskler. Har du aldri gått videre etter at det har begynt å verke i leggene? Løfta én gang til selv om armene rister av anstrengelse? Fortsatt å ha sex selv med krampe i låra? Jo, men hvis du er stiv som en stokk, og finner ut at du vil gå ut i spagaten i første treningsøkt, så skader du deg.
Gjest Gjest_gjest**_* Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Huff av meg... Har prøvt det to ganger.. og det føltes ut som jeg måtte drite! Så synd at typen min vill dette så utrolig mye... Det var ikke noe jeg nøt! Føler akkurat det samme her at jeg må på do. Vil dette også bli bedre med tiden eller finnes det noen teknikker for å unngå denne følelsen? Vil få det til!!
Blåbæret Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Lite tips. Sitt på toppen å ta det i ditt tempo. Er mye enklere når du selv får styre farten inn. Ta der roooolig de første gangene. Jeg synes det var helt forj*velig vont i begynnelsen. Men når jeg satt på toppen å fikk styre det hele selv så ble alt mye bedre. Jeg kunne stoppe hvis det var vondt og "ta pauser" med han inni for å venne meg til følelsen. Funka utrolig mye bedre en når han styrte g jeg bare skrek au for hver minste bevegelse
Lena80 Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Hei.. Jeg har også lurt på det. Ingen har fått sluppet til der så ofte. Har ikke funket, så jeg har ikke villet på lange tider igjen. En må vel prøve flere ganger ser det ut til. Men er det verdt det. Er jo hlelt greit på vanlig måte og.. :-D Hilsen Lena...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå