Gå til innhold

Jakten på lillebrøster!


Burpen

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen :vinke:

For å starte forfra: Jeg er Burpen,- mamma til verdens herligste trollunge på 16 måneder, og forlovet med kjæresten min gjennom de siste 4-5 årene.

Jeg var en del på KG gjennom forrige svangerskap. Det var godt å ha et sted og samle tankene sine, så I'm back! :sjarmor:

Pillene ble kasta i midten av juni, og jeg knasker folat og nattlysolje for harde livet.

Jeg er litt spent på hvordan dette vil gå, for jeg har alltid hatt ganske så ustabile sykluser. Alt fra 40 dager til over 100 dager... :sjenert:

Den måneden jeg ble gravid med trollungen, hadde jeg akkurat begynt å ta nattlysoljekapsler, så jeg prøver lykken med det igjen denne gangen.

I tillegg temper jeg med en BabyComp for å prøve og få en oversikt over tingenes tilstand....

Vel, det var litt om meg, og mer kommer vel siden!

Velkommen til meg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på en aldri så liten besøksrunde til alle i nabolaget som har hatt aktivitet i dagboka si i juli måned :)

Har ikke fått lest noe særlig og blitt "kjent" med folk her inne ennå, men det kommer vel etterhvert.

Nå skal jeg smøre baksiden min godt med aloe vera. Noen (les: Burpen) sovna på stranda idag, og er KNALL rød på hele baksiden hvor jeg ikke har hatt bikini. Jeg ser rett og slett dansk ut... :ler:

Etterpå skal jeg henge opp en klesvask, og brette en vask som nettopp er ferdigtromla. I tillegg skal jeg vaske grillrista, så den er klar til bruk neste gang vi vil grille igjen :)

Ifølge BabyCompen skal jeg ha EL 29. juli, så jeg skal se om jeg klarer og forføre sambo i kveld,- selvom EL sikkert ikke kommer når den skal... *grrr* :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Husker deg fra forrige runde! Blir spennende å følge med deg denne gangen og! Jeg og har sykluser som er fra 31 dager til langt over 60, så jeg fikk med meg at du bruker nattlysolje? Hjelper det mot ustabile sykluser?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk i dagboka mi! :)

BitteLille: Kjekt at du husker meg også, og at jeg ikke var helt på jordet med husken min... Det kunne fort ha skjedd, for jeg er en smule distré :sjenert:

HVA nattlysolja egentlig gjør, er jeg faktisk ikke helt sikker på, men leste om det et sted i forbifatren før jeg ble gravid sist. Siden jeg ble gravid etter bare et par ukers bruk, så regner jeg egetlig med at det må hjelpe for NOE! Evig optimist,- Glasset er halvfullt! :ler:

Arwen: Takk for det :) Så koselig at du har vært innom meg! Vi syns også det er ganske spennende :Nikke: Burpelita er jo ikke så lita lenger, så vi har begge kjent at savnet etter våkenetter og babyskrik har kommi snikende... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: vi savner det ikke enda og jenta mi er akkurat like gammel som din? Venter minst et år til vi :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, vi tenker vel at det er like greit å bli ferdig med det :ler:

Stemmer det,- Burpelita er vel ei uke eller to eldre enn Maja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Burpen! Takk for koselig besøk i dagboka mi, jeg måtte jo inn og hilse litt på deg også :-D Ser du også har problemer med ustabile sykluser, det er noe dritt! Jeg skal ta celleprøve på mandagen og har da tenkt å ta opp dette problemet med legen. Diskuterte du dette med legen din før dere fikk burpeliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilja** : Nei, var aldri hos legen med syklus-kluss før vi ble gravid med Brupelita. Hadde nok gått om vi ikke hadde blitt gravide før den sommeren var over....

Jeg lurer på om jeg skal ta det opp med legen når jeg skal dit for noe annet på onsdag, men er litt "redd" for at han avfeier meg :sjenert:

Har du nevnt dette for legen din tidligere?

Ha en fin-fin helg! :klem:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Endelig helg!! :hoppe:

Det skal bli så deilig å slappe av med sambo og lillejenta nå! -eller, jeg vet ikke hvor mye avslapping det blir da, men helg er nå helg uansett! :)

Jeg er sliten i beina idag, etter en laaaaang dag med full fart! Var hjemme fra jobb for under en halvtime siden, og det var deilig å ta av seg skoene når jeg kom hjem... Vet ikke om hybelkaninene syntes det da :ler:

Må bare notere noen ekle detaljer her,- har hatt endel mer utflod enn vanlig i det siste. Innimellom har det føltes som om det bare har rent og rent... Hadde endel utflod da jeg gikk med Burpelita, men tør ikke håpe altfor mye!

Jeg baserer meg hvertfall på at dette kan ta en stund, og bestilte igår 20 graviditetstester fra billigetester.dk... Håper jo selvfølgelig at jeg ikke får bruk for alle, men det er jo kjekt å ha! :)

So long! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimenn, hva er det jeg finner? En ny dagbok, også en prøverdagbok da gitt! :hoppe: Får ikke med meg så mye når jeg er på ferie virker det som, men nå er jeg hjemme og kan følge med deg! :) Dette blir spennende, håper dere får full klaff rimelig fort! :rosasmil:

Ha en kjempefin fredagskveld med gubbisen, jeg regner med Burpelita sover! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa miiiii!! :kyss: Du visste det vel, du? Hvertfall sånn halvveis...? Jeg håper også på full klaff ganske fort, så vi øver for harde livet her :ler::sjenert:

Ha en superduper kveld med gubbemann og lillegutt i magen! -regner med at Ida-mor også har hatt besøk av Jon Blund! :)

...tror forresten vi må ta en msn-date snart igjen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg visste at jeg ville finne deg her snart! ;) Flott at dere øver masse, dere får ikke klaff uten vet dere! :ler2:

Jeg skal kose meg med kællen i kveld ja, iallefall helt frem til kl 23! Da pleier minstemann å våkne, og han er så livlig at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg! :sjenert::ler: Ida har blundet ja, hun var rimelig utslitt etter ferien tror jeg! :)

Msn-date høres ut som en plan! :rosasmil: Jeg er stort sett tilgjengelig på kveldstid etter kl 20, så det er bare å kontakte meg en kveld du har tid!

:kyss: og :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Fått testene fra pannekakeland? Testa? Når er egentlig IKM? Hjelpe meg, her ble det spørrerunden! :ler:

Håper vi snakkes på msn snart, jeg har hatt klikko msn hele uka så jeg kommer meg ikke inn med det første da...

Goooooooood helg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrållan: Jo, takk, her går det bra :) Har fått testene fra Pannekakeland, ja, og svidd av to stk. allerede... Jeg visste jo egentlig at det ville være for tidlig å teste, men ville bare sjekke om de virka... :ler: -og det gjorde dem, bare feil vei... :sjenert:

Jeg vet egentlig ikke når IKM er, men både FF og BC har satt eggeløsning på meg den 26. juli, så jeg er ganske spent, for vi var ganske glad i hverandre både 23. og 25. Så det er håp!

...lurer bare på når jeg skal teste! :tenke:

Vi får ta en date en dag, ja!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Jeg er relativt ny her i nabolaget så titter bare innom deg for å si hei :)

Eggløsning 26. juli... *telle* Er du ikke 19 dpo nå da??!? Har tanta kommet eller er du gravid???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Håpet! :) Koselig med nye fjes!

Kan godt stemme at jeg var 19 dpo her om dagen, men jeg mista oversikten da FF "tok fra meg" eggeløsninga... :kjefte:

Fikk en svak-svak strek på en BT-test her på... *tenke* -torsdag, men igår var streken borte, og tanta har invitert seg på et uønska besøk :nei:

...så nå kan dagene bare fly avgårde så vi får starta på nytt!

------------------------------------------------------------------

CD2 idag. Ny start, nye muligheter!

Lillejenta har begynt i barnehage, og det går velig bra, heldigvis... :)

Idag skal vi på en lang tur. Været er fint, og det blir herlig å komme seg SKIKKELIG ut i naturen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:tristbla: æsj, var det sånn det endte... :tristbla: Da får vi virkelig håpe det går bedre i neste pp, og at du får en test med en TYDELIG strek om noen uker! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jej, jeg kan ikke akkurat skryte på meg å være så altfor aktiv, så det er like greit at denne boka stenges...

... FOR JEG KAN ÅPNE GRAVIDITETSBOKA MI IGJEN!! :hoppe:

Jeg testa veldig svakt positivt på farsdagen, og etter det har det gått med ca 15 BT-tester, 3CBD og en haug med BT-EL-tester...

Det er bare å innse det,- Jeg er gravid!! :hoppe:

Hvis noen av dere som "kjenner" meg i virkeligheten, så setter jeg pris på om ingenting avsløres på f.eks. Facebook eller andre steder ennå, for vi har tenkt til å drøye en liten stund til med og fortelle familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...