Gå til innhold

Bambi85 sin bryllupsdagbok

Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra vennen min :klemmer:

det er ikke moro å måtte ta opp sånne ting, men du verden så deilig det er etterpå :jepp: bra han tok det til seg, så får vi håpe at det blir skjerpings :klemmer: Nå er det ikke lenge igjen :strix:

:rødme: :rødme: :rødme: 8 dager :rødme: :rødme: :rødme:

Ja var deilig å få det ut og bort fra hodet mitt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Bare en uke igjen! :strix:

Tenker at neste lørdag på den tiden her er det ganske mye sommerfugler i magen din! Når skal dere ha vielsen?

Kjedelig med værmeldingen da. Men det kan fortsatt endre seg. Uansett hva slags vær dere får så kommer nok dagen deres til å bli fantastisk! :hug:

Ja på denne tiden på neste søndag så ligger jeg kanskje i senga lamme kjære og tenker på at jeg er hans fru :jepp::strix:

Vielsen er kl 15 og det er bare vi som gifter oss den dagen i den kirka, så ikke noe stress med at presten må bli ferdig.

Teite værmeldinga ja. Men men krysser fingrene for litt opphold mens jeg må være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte jentene mine. Takk for oppmuntringa om været :klemmer:

Og tusen takk for at dere teller ned sammen med meg.

Uff vi greide ikke holde oss unna å gå på byen i går. Så kjære blei mer enn nokk full :fnise: Han ligger enda i senga og er dårlig. Vi var på narch helt til kl 6 i morgest. Uff uff.

Håper han kmmer seg snart, vi skal til mammsen min og spise middag og han skal ordne datan hennes.

Egentlig er det litt bra at vi drakk i går, å han ble så full. Da blir han ikke det på bryllupet neste helg :fnise: Det er lenge mellom hver gang han drikker så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmelding lørdag 25.

Snø. Frisk bris, 9,7 m/s fra vest-nordvest. 16 mm nedbør i døgnet.

Håper det snør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Det er så deilig å stresse på en god måte. Vite at det kommer bare godt ut av alt jeg gjør.

Har nesten ikke sotte i ro denne uka, og har så ufattelig mye energi for tida. Har akkurat oppdaga at jeg mest sannsynlig har cøliaki. Så nå har jeg hatt glutenfri kost en uke. Føler meg så mye bedre og kroppen er som helt ny. DEILIG. Livet er HÆRLIG dere :hoppe::bolledeig::hoppe::bolledeig::hoppe::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt gastroskopi og sånt da? Hvis ikke må du ikke begynne på glutenfri kost! Men det vet du vel sikkert! ;)

Jeg har også blitt en helt annen etter at jeg fikk cøliaki! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tatt gastroskopi og sånt da? Hvis ikke må du ikke begynne på glutenfri kost! Men det vet du vel sikkert! ;)

Jeg har også blitt en helt annen etter at jeg fikk cøliaki! :hoppe:

Nei jeg har ikke vært hos legen engang, Men blir så dårlig av hvetemel og mat som har det i seg.

Har bare et lite sånn prosjekt på gang nå før bryllupet. Vil ikke være oppblåst og dårlig på bryllupsdagen. Skal til legen etter bryllupsreisen tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Ingen drømmesituasjon å være en oppblåst brud! :ler:

Bare husk at hvis du går for lenge på glutenfri kost før du kommer deg til legen vil prøvesvara kunne bli feil! Det verste var i grunnen perioden mellom prøvesvara og gastroskopien, for da visste jeg at det var 98% sjanse for at jeg hadde det, men jeg måtte likevel pine meg gjennom masse "glutenspising" for at ikke tarmen skulle forandre seg så de ikke ville finne noe! :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff i dag har jeg en sånn merkelig dag. Føler meg så energiløs og nedstemt av en eller annen grunn. :sukk:

Er heldigvis ferdig på jobb kl 13,00 i dag.

Ha en flott dag jenter. Kommer inn å snoker senere i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Uff i dag har jeg en sånn merkelig dag. Føler meg så energiløs og nedstemt av en eller annen grunn. :sukk:

Er heldigvis ferdig på jobb kl 13,00 i dag.

Ha en flott dag jenter. Kommer inn å snoker senere i dag:)

:kose:

Det er vel kanskje ikke så rart at energinivåene varierer litt nå... Du får bare slappe av så godt du kan, så bygger de seg nok opp igjen!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det virkelig ikke lenge igjen :hoppe: Det er vel endel småstress nå om dagen kan jeg tenke meg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper energinivået og humøret snart tar seg opp igjen! :)

Du skal jo tross alt gifte deg denne uka!!! :bryllup:

Tenk!

:strix: Denne uka!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så redd for at jeg ikke skal få tid til å komme innom før Dagen din, siden jeg reiser utenlands på torsdag, så jeg må ta det litt på forskudd:

LYKKE TIL, NYT DAGEN OG GRATULERER!!!!!!!!

:rødme: :bryllup::bryllup::hjerte::hjerte: :rødme: :rødme: :smilyblomst::smilyblomst::hoppe::hoppe:

Jeg er ikke tilbake før på mandag, så da er du Frue!!! Håper kanskje å finne et referat her da eller??? :sjenert::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...