Gå til innhold

Bambi85 sin bryllupsdagbok

Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tudelu! :)

Tenke seg til, to dager igjen ;) Sitter og lurer på hvordan magen min ville vært om det hadde vært meg, og jeg tror ikke jeg klarer å forestille meg det :ler:

Håper du får noen fine siste dager som frøken! :hoppe:

2 dager

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kjempemasse lykke til i morgen!!!! :strix:

Håper dere får en helt fantastisk dag!

Gleder meg allerede til å høre om den!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

I morgen er endelig den store dagen deres!

:strix::bolledeig::bryllup::bolledeig::strix:

Håper dere får en fantastisk dag! Gleder meg til referat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med gårdagen Bambi :strix: :strix: Håper dere hadde en felt fantatisk dag :hjerte:

Gleder meg til å få høre referat :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtingene mine :)

Tusen takk for all lykkeønskningen.

Ja nå er jeg fru. Dagen var akkurat sånn jeg har drømt om, helt fantastisk.

Vi er så forelska nå :strix:

Skal komme med referat i morgen, akkurat kommet hjem fra rydding av lokalet og er helt utkjørt :fnise:

Jeg har bare en ting og si...... GLED DERE :rødme: Det er den beste opplevelsen jeg noen gang har hatt. Helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme:Da har jeg samlet meg litt, selv om jeg enda er sliten. Så tenker det passer perfekt med et refert nå mens jeg sitter og spiser det som er igjen av bryllupskaka :strix:

Dagen startet med at jeg våknet sammen med min forlover kl 08.00.

Vi sto opp dusjet og prøvde å spise litt frokost( ikke så lett) :fnise:

Så bar det avgårde til sminking hos stylist kl 10.00. Da kom sommerfulene og nervene startet¨å snike seg innpå. :jepp:

Det var kjempe deilig å bli sminket, vi fikk jordbær og champagne mens vi satt der. Tok ca 1.5 time.

Etter sminke tok vi taxi hjem til svigers der søstra til min mann ventet på oss. Ho fiksa meg på håret, og det ble nyyyydelig :rødme:

Kl ble halv tre, og kjolen skulle på. Å herregud da var jeg så nervøs og spendt.

Det var så rørende og hærlig å få på seg kjolen igjen. Jeg hadde glemt hvor vakker den var. Og med sminke og håret og buketten var alt helt perfekt.

Det tok en stund før vi ble henta, så jeg rakk og gledegrue meg endel :fnise:

Vi ankom kirka sånn ca fem over tre, da var alle gått inn. Men min bror sto å tok meg imot. En tydelig rørt og nervæs bror :fnise:

Siste finpuss av forlover og frisør på meg og de gikk også inn.

Jeg og min bror stillte oss klare og vi var så spendt og nervøs.

Så startet musikken og dørene gikk opp...... :strix:

Der sto min kjære nydeligere enn han noen gang har vært. Og det utrolige blikket han hadde. Han fikk nesten hakeslep.

Det var helt utrolig å gå opp det gulvet og kjære kom litt i møte tok broren min i handa og gikk sammen med meg opp til stolene.

Vielsen var fantastisk, solisten sang helt utrolig vakkert og presten var så flink.

Kjære satt hele tiden og så på meg og sa at jeg var så vakker.

Ikke mange tørre øyne å se da vi gikk ut.

Så sto vi i inngangen av kirka og tok alle gjestene i handa, før alle sto utenfor trappa og vi skulle bli tatt bilder av på kirketrappa. Ble mange kysse bilder :rødme:

En kompis av oss sto klar med bil til oss og inni var det champagne til oss.

Vi kjørte til fotograf og det ble tatt masse fine bilder.

Kl 5 ca ankom vi lokalet og fikk vellkomstdrikke. Alt var så vakkert og romantisk der. Alle kom bort til oss og beundret oss :)

Allt slitet med pyntinga dagen før var så værdt det.

Nydelig middag var det, kakeskjæringa og dansen gikk perfekt.

Festen ble en sukses og vi har fått så masse skryt for alt.

Vi hadde karaoke og mannen sin forlover som også er vår beste venn hadde med piano som han spillte på og sang inne på et annet rom med skinnsofaer og der var bare også.

Bryllupsnatta hadde vi på en fantastisk suite med boblebad osv. Og alt der gikk også som planlagt :fnise:

:strix::strix::strix:

Skal prøve og få til noen bilder etter hvert.

Bare en ting og si jentene mine..... GLED DERE dagen dere har i vente er så fantastisk utrolig vakker. Vie er nyforelska på nytt :rødme:

Mannen min går rundt og kaller meg hans lille frue. :yvonne:

På fredag drar vi på kjærlighets turen vår til thailand. Gleder meg så.:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..! :sukk: Det hørtes ut som en helt fantatisk dag!! Gleder meg til det er min tur! :fnise: Det føles bare fantastisk nå? Ser for meg at det er litt "nedtur" når alt man har planlagt så lenge er over, men det er kanskje ikke sånn? ;)

Tenk at du er gift! :strix: Og snart skal dere på bryllupsreise..! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oi..! :sukk: Det hørtes ut som en helt fantatisk dag!! Gleder meg til det er min tur! :fnise: Det føles bare fantastisk nå? Ser for meg at det er litt "nedtur" når alt man har planlagt så lenge er over, men det er kanskje ikke sånn? ;)

Tenk at du er gift! :strix: Og snart skal dere på bryllupsreise..! :strix:

Ja det er bare å glede seg. :rødme:

Ikke noe nedtur nei, dagen var så fantastisk fin, og det har tatt så mye energi og tid å planlegge og sette alt i gang, at jeg er bare lykkelig og letta over at dagen ble perfekt. Det er godt og være ferdig med alt styret og nå kan jeg bruke all energi og tid jeg vil på min ektemann :strix:

Skulle gjerne opplev dagen igjen, men tror ikke jeg hadde orket å arangere et bryllup igjen på masse år :fnise:

Neste planlegging bli baby. Men ikke enda. Vil ha min mann for meg selv litt til :rødme:

Endret av Bambi85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh.. :rødme: det høres ut som dere hadde en fantastisk dag :rødme: høres virkelig ut som drømmedagen ble akkurat sånn du hadde tenkt deg :strix:

unner deg all lykken vennen min :klemmer: gleder meg til å se bilder av dagen, og av den nydelige bruden :rødme:

det høres så fantastisk ut, gleder meg til det er min tur :strix:

hehe, min kjære her går rundt å kaller med sin kommende kone :fnise: tydelig at mennene våre er stolte av oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh.. :rødme: det høres ut som dere hadde en fantastisk dag :rødme: høres virkelig ut som drømmedagen ble akkurat sånn du hadde tenkt deg :strix:

unner deg all lykken vennen min :klemmer: gleder meg til å se bilder av dagen, og av den nydelige bruden :rødme:

det høres så fantastisk ut, gleder meg til det er min tur :strix:

hehe, min kjære her går rundt å kaller med sin kommende kone :fnise: tydelig at mennene våre er stolte av oss :jepp:

Tusen takk vennen:)

Ja de er nok stolte, de er bare ikke så flink å vise det så ofte;)

Har snart bilde av meg i brudekjolen. KAnskje i kveld alt. Kan sende deg et bilde av meg fra utdrikkningslaget på mailen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...