Bernermamma Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Er i påbyggeperiode.. bygger på huset i år.. Og da skal kjøkkenet fornyes. Har bestemt oss for Ståt Ikea kjøkken. Men så er det da håndtak? Noen som kan foreslå håndtak til ståt? har jo sett noe på ikea sidene, men blir liksom ikke helt enig med meg selv Hva med benkplate?? Tar imot alle forslag :banantroll:
Sola^ Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Ein ting å tenke på er at viss dere velger knotter som krever 1 skruehull så er det lettere å bytte desse seinere pga. dere ikkje trenger at håndtakene passer med 2 skruehull. Skal dere ha innebygde kvitevarer ville eg likevel valgt håndtak med to fester på desse for å fordere krafta/vekta. Foreldrene mine valgte med 1 feste og har problemer med at det eine festet ikkje er nok for kjøleskapet. Ellers så er det veldig mange fine som passer til Ståt. Spørs litt på kva stil dere liker og ønsker på kjøkkenet. Antik kanskje? Går også an å kikke andre plasser enn ikea på både knotter og benkeplate. Eg synes eik benkeplate er veldig fint i kvitt kjøkken.
Pasha Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 vi har akkruatt satt opp ståt kjøkken og vi har eikefarget benkeplate (den i laminat..ville ikke ha heltre pga av vedlikeholdet det krever) Så har vi Hedra knotter til.. Svarte, matte og helt enkle knotter
Bernermamma Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Takk for svar. Skal nå se på andre butikker enn Ikea etter håndtak/knotter En ting til, vil det se rart ut om man har håndtak nede på skapene/skuffene og knotter oppe på veggskapene?? *lure*
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Takk for svar. Skal nå se på andre butikker enn Ikea etter håndtak/knotter En ting til, vil det se rart ut om man har håndtak nede på skapene/skuffene og knotter oppe på veggskapene?? *lure* Jeg tror det vil være bedre å ha knotter nede på skuffene og håndtak oppe på overskapene.. det ville jeg valgt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå