Gå til innhold

Hvor datt jeg ut hen da??

Fremhevede innlegg

Skrevet

:o

Nå er jeg skikkelig forvirra her... Skulle ta "dagbokrunden" igjen i dag tidlig, også ser jeg plutselig at det er mange forvirrende greier her...

¤Arwen¤ og ~Arwen~ Hvem er hvem??

Maiken og Majken Hvem er hvem??

Marianne og MariannE Hvem er hvem??

@lfa og @lfakrøll Hvem er hvem?? (Trodde @lfa var en forkortelse for @lfakrøll, jeg, også ser jeg at begge to har dagbok på generelle dagbøker....)

Starie og Starya Hvem er hvem??(Har aldri tenkt over at det var to forskjellige, jeg, tror jeg.....)

Sessa og Sissan Hvem er hvem?? (Heller ikke tenkt over at det var to forskjellige...)

Nå er jeg kjempeforvirra!! Hvem er "min" Arwen? Altså den Arwen som jeg "kjenner" og leser innleggene til??

Hvem er den morsomme Maiken/Majken?

Hvem er den MariannE som jobba hos Glitter som jeg synes virker så snill??

Hvem er den @lfa(krøll) som jeg har fulgt med på graviditetsdagboka til og som også skriver på generelle dagbøker og som er moderator innimellom??

Hvem er den Starie/Starya som skal på KGtreffet og som jeg chatta med i går??

Hvem er den Sessa/Sissan som virker så voksen og fornuftig hele tiden??

*meget forvirra Lillian* :oops: :lol: :oops: :lol: :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

• Arwen er ¤Arwen¤

[*]MarianneE var den som jobba på Glitter ja, men det visste du jo.

[*]@lfa har såvidt jeg vet ingen graviditetsdagbok, men hun var moderator tidligere. Så da har du nok fulgt med to forskjellige personer.

[*]Starie er den som skal på kg-treffet

De andre vet jeg ikke...

Skrevet

:oops:

Takk for opplysningene, Julienne!

Og til dere jeg har tatt "feil" av og blandet sammen: Unnskyld... :oops:

Så det er MariannE med stor E som jobba på Glitter, ja.... Takk for den opplysningen! :D Og de andre, såklart!

Lillian

Skrevet

Er det ikke slik at det er en som kaller seg for Marianne, og en for MarianneE, da? (to e-er)

Skrevet
Er det ikke slik at det er en som kaller seg for Marianne, og en for MarianneE, da? (to e-er)

Jo, det var nettopp det jeg oppdaga... Og det var da jeg ble forvirra.. Men det var visst MarianneE som jobba på Glitter.....

Lillian

Skrevet

Klarer du å skille meg og Leo da?

:sjarmor:

Har selv en liten uvane.. blander sammen folk selv om nickene er helt ulike. Til tider er Starya og Virgo samme person og jeg blir forvirra! Kid-A og Fairytale var også samme person en periode.

Dette går litt opp og ned altså!

Gjest Starya
Skrevet

Har selv en liten uvane.. blander sammen folk selv om nickene er helt ulike. Til tider er Starya og Virgo samme person og jeg blir forvirra! Kid-A og Fairytale var også samme person en periode.

Dette går litt opp og ned altså!

Meg og Virgo? Ante ikke vi hadde så mye til felles. :blunke:

Skrevet

Dere har sikkert ikke noe til felles :roll: , men det er et eller annet som gjør at jeg blander dere to. Det kan være at avatarene HAR vært ganske like, eller at dere har hatt samme meningen om noe...

Vet ikke hvorfor det blir sånn jeg.. og når jeg tenker etter, så vet jeg godt forskjellen også.

Skrevet

:hoho: Som om jeg kunne blande DEG sammen med noen!

Tullejente!!!! :ler: *lermegnestenihjel*

Lillian

Skrevet

Jeg blander ofte meg og Kristian (71); og når jeg blander meg, Kristian, waco og Care, da blir det et hel**tes bråk...

Blander jeg imidlertid Madison og xeyes og rister lett, ja Da ... hmmmmm :sjarmor:

Skrevet
Jeg blander ofte meg og Kristian (71); og når jeg blander meg, Kristian, waco og Care, da blir det et hel**tes bråk...  

Blander jeg imidlertid Madison og xeyes og rister lett, ja Da ... hmmmmm  :sjarmor:

:hoho:

Synes den første blandingen var morsomst, jeg, da.. Den andre kan jeg ikke uttale meg om.... :wink:

Lillian

Skrevet

Jeg er kun @lfa. Ingen forkortelser her i gården... :blunke:

Ingen graviditetsdagbok, kun generell og bryllups... :hjerte:

Har vært moderator, men er ikke det nå.

@lfakrøll har derimot skrevet graviditetsdagbok, men har nå hoppet over til å skrive generell dagbok.

@lfa - uten krøll...

Gjest Anonymous
Skrevet

*Vurderer å riste sammen hver enkelt bruker med nick på L med en bruker med nick på M for å se hva som skjer, for deretter å fortsette alfabetet rundt*

Grusom jeg?

Langt ifra *ler*

Skrevet

Og jeg blir ikke blandet med Kira87 eller hva det var? :ler:

Skrevet
*Vurderer å riste sammen hver enkelt bruker med nick på L med en bruker med nick på M for å se hva som skjer, for deretter å fortsette alfabetet rundt*

Grusom jeg?

Langt ifra *ler*

:ler: liker blod du Tispa?... :ler:

Forresten kunne jeg godt tenke meg å blande meg litt med Madison selv jeg... :sjarmor:

Men kanskje jeg blander meg vel mye inn i tråden nå...? :kul:

Skrevet
Og jeg blir ikke blandet med Kira87 eller hva det var? :ler:

:o Er det noen som kaller seg det også??? :o

*sukk* Godt jeg vet at Kira er en hund, da... :ler:

Men kanskje jeg blander meg vel mye inn i tråden nå...? :kul:

Neida, det går så bra, så... :wink: Bare du ikke gjør forvirringen min total, du, så skal jeg nok overleve.... :sjarmor:

Lillian

Skrevet

ahaaaa!!!

Hvem er blandet NÅ tro???? hæhæhæ....

*letter med et :sjarmor:

Gjest Janna
Skrevet

Forresten kunne jeg godt tenke meg å blande meg litt med Madison selv jeg... :sjarmor:

Kan dere ikke bare ****** og bli ferdig med det!.. :roll:

:ler:

Sorry Madison

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...