Gjest Donna Skrevet 1. juni 2003 #41 Skrevet 1. juni 2003 Ja !!!!! *ivrig* vi flyr en runde til ..!! hva kom du til å tenkte på O Store Hevnerinne Maiken? ????
OppNed Skrevet 1. juni 2003 #42 Skrevet 1. juni 2003 Fy flate! For en hevngjerrig bukett kvinnfolk! Klart du kan henge på Ingeborg. Dette begynner å bli bra! Mye å følge med på. Godt for våkneprossess (ja...har vært våken i timevis, men er ikke helt våken enda) Tenkte på ?Næææ....hmmmm! Tenkte kanskje atte siden det er så pent ute at kanskje atte lissomlissom noen ikke var så frykteferdelig nedtynget i masse varme klær da. Og atte hvis vi ser kjempegodt etter og flyr litt lavt så vil vi kanskje kunne finne på å se noe ikke-så-veldig-påkledt da vettu! C'mon. Vi prøver! Maiken
Ingeborg Skrevet 1. juni 2003 #43 Skrevet 1. juni 2003 *holder seg fast, litt preget av skrekkslagen fryd over flyveturen* HURRA!
OppNed Skrevet 1. juni 2003 #44 Skrevet 1. juni 2003 Yepp! Hurra!!!! Hehe...Sprø gjeng, dere. Helt sprøstekte i knollen, som meg selv. Godt å se. Betryggende, igrunnen. Man kan jo av og til lure, vet dere, på om man egentlig er riktig vel bevart som HOLDER på slik! Tenkt tanken? Ser du noe bra, Ingeborg? Hey....kræsjet nesten med en stakkars spurv. Se der...IIIIIIKKKKKK.....en feit ekkel flyvende insektsklump nærmer seg. Styr unna! Styr UNNA!!! FAE*! *KLASK* Maiken
Gjest Donna Skrevet 1. juni 2003 #45 Skrevet 1. juni 2003 ÆSJ!! venmmelige greier - se hvor du flyr maiken !!!!! Oi ..se der nede ......en det en naken mannlig kg'er tror dere .....ser liksom så hvit ut i huden her oppe fra ..hvis der ikke er en lege i hvit frakk da ....hihi :o Fly nærmere Maiken !!
OppNed Skrevet 1. juni 2003 #46 Skrevet 1. juni 2003 Decender nedover i et behagelig stup(?). Heng på! Såh...nede i 25 ft nå. Det bør holde. Det var ikke en legefrakk nei! Ingen frakk nei. Litt bleik kanskje? Maiken
Gjest Donna Skrevet 1. juni 2003 #47 Skrevet 1. juni 2003 hihi ..nei ingen frakk *måper* :o litt nærmere da maiken :oops: Oi ..burde hatt solbriller *knipe smmen øynene* ....han er temmelig bleik ....undres på hvem det er jeg .... *fnise*
Ingeborg Skrevet 1. juni 2003 #48 Skrevet 1. juni 2003 ER det ingen legefrakk, sier du? Hvorfor er jeg blitt snøblind da?
Maskemannen Skrevet 1. juni 2003 #50 Skrevet 1. juni 2003 Hallo!?!.... Plikten kaller og friminuttet er over !!!... Vennligs trydd området for groupies, så fremt de ikk er mine.... Vi skal nå ha en øvelsesleksjon i lammende ironisk, og så overbanslig - lammende humor!.... Etterpå må vi teste roret, som atter er hardt og solid igjen, : et syn for Guder!....
Gjest Donna Skrevet 1. juni 2003 #51 Skrevet 1. juni 2003 Får vi ikke lov å fly rundt og smugkikke etter halvnak - eh ..hehe kg'ere? :o *furte* ...det var jo så gøy jo! SÅ mye rart som vi fikk sett der oppe fra
Mathias Skrevet 2. juni 2003 Forfatter #52 Skrevet 2. juni 2003 Etter stor slitasje på roret trekker nå Maskemannen seg tilbake... Han ønsker alle lykke til videre, og sier han nok kommer tilbake, men da i form av andre id-er... Han hilser til alle involverte, og ber meg si : bye and thanks for all the fish..
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #53 Skrevet 2. juni 2003 Hold dere til saken nå, ellers sporer denne ellers så prisverdige tråden fullstendig av. Og da, mine venner og andre, da... MOODDEERAAAATTOOOOOOOORR!!
Livets datter Skrevet 2. juni 2003 #54 Skrevet 2. juni 2003 Ja nå kan dere bare passe dere asså!!! http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=33692 Bare husk at det er forskjell på å vise rettferdighet og det å "ta over" tråder helt. Vi har noe som heter Avsporingstråd også, vet dere!
Mathias Skrevet 2. juni 2003 Forfatter #55 Skrevet 2. juni 2003 Hevnerne grep inn når rampestraker VAR begått de.. for å hevne.. Mennå er de er saga blått da... (?)... så da så... Forøvrig påberopber jeg meg retten til å ikke uttale meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå