Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:-? Hø??? Ingen Lasse her!...

*ser seg forvirret rundt....*

Nei, her er bare Hevneren på søken etter ramp... :sjarmor:

have to fly...

8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hø??? Ingen Lasse her!...

:roll:

8) Maskemannen flyr videre...Nei ikke noe å slå ned på her gitt.... :wink:

Maskemannen bør følge bedre med! :lol:

Oh, maskemann, take me! :ler:

:sjarmor: Lillian

Skrevet

hmmmm... Maskemannen er en tokvinnes-mann og holder seg til dem..... :sjarmor:

Maskemannen leder opp med snørrbomber og latterkuler.. og flyr videre på sitt evige tokt...

Gjest Liten
Skrevet

*reven rasker inn i hønsegården..... bitcher litt her, tramper litt over her.... enda litt mer over der.... *

...hvor er alle de pokkers grinete kvinnfolkene som bare er ute etter meg hen?? :sinnatagg: hvis de ikke passer seg snart nå, så sletter jeg tråden min og skylder på moderator 1000fryd (fryd meg her og fryd meg der! :roll:

*setter reverumpa på hønsevaglen og plukker litt på sauen i høyre hånd*

Skrevet

*kommer STUPENDE ned fra blå himmel!....

Bomber Liten med snørrklyser og stapper stinkbomber inn i neseborene! Rasker tak i halen, og setter munnen for rumpa, BLÅSER til slik at Liten letter som en ballong, men faller raskt ned når tarmtrykket slår ut gjennom munnen...

oppdrag utført!...

8)

Gjest Liten
Skrevet

...et eller annet sier meg at Maskemannen kunne trenge gassmaske for å beskytte omgivelsene etter det stuntet der! :sjarmor:

Liten lander slukøret i toppen av et tre og sitter der og synger skjærende falskt til alle som gidder (eller ikke) å høre på:

- Lille Maskemann hvor har du vært?

- Jeg har vært og dritt' meg ut....

- Lille maskemann, hvor gjorde du det?

- Jeg har vært i hønsehuset

- Lille maskemann, hva gjorde du der?

- Det kan jeg ikke si. For da blir jeg bura inn av sedlighetspol'ti

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

mel: lille pusekatt

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hvem er det "Hevnerne" er på oppdrag for?

Minnie

Skrevet

*se skeivt på pc-skjermen*

What'ca gonna do when they come for you,

bad boy, bad boy...

what'ca gonne do when they come for you!

*løpe i skjul*

Dere har vel tenkt på en theme-sang, vel?

*vente i spenning bak skuddsikkert telt*

Skrevet

Skjelver i skinnbuksene! :o

Skal man ikke få komme her

og være litt vulgær

ANYMORE??? 8)

Skrevet

Det er jo lov å prøve, chimp.

Hm, skjelver ikke, jeg. Buksa di sitter bra idag også, den. Hadde mye gøy med den igår. Prøver hardt å la være å skjelve i knærne når jeg leser her inne. Er redd for å få knær i den, vettu. Derfor forsøker jeg å holde bena godt plantet i jorden, og beholde roen.

Puster gjennom nesen.

Maiken

Skrevet

Du og buksa mi hadde d gøy, sa du....???? Skjønner at du beholdt buksa på da.....Eller forresten.....du sa MED den....ikke I den.....Nøyaktig HVA foretok du deg MED buksa.....nede??? da....kanskje ....Ble du tatt m buksa nede....???

....

Nei, får heller lage min egen utskeiings-tråd......trur eg

Skrevet

Kjære chimp! Se nå på Maiken:

Du MÅ, ditt nysgjerrige kvinnemenneske, avfinne deg med at enkelte ting vil du aaaaaldri få svar på!

Også er det LOV å skeie ut. På tråder som denne altså. Det ERSÅ lov! En bra konklusjon er basert på variert bakgrunn, vettu.

Maiken

Skrevet

.......hmmmm...... Ser for meg Maiken, på knærne.......HELT!!! på knærne....HELT sikker på at d ikke er knær i den nådda....

Neida, neida, neida.......jeg skal gi meg......kanskje......vetikke....får se....hva jeg gjør......hmmmmm :o

Byner å småskjelve litt....ble så redd.....for denne FÆLE hevnen....vettu :o

Gjest Donna
Skrevet

*Leser tråden med kulerunde øyner ......gjør seg mindre og mindre og uskyldig i stolen *

Atte - jeg lover på tro og ære å være snill altså ......skal ikke være bittelitt slem en gang jeg :o .........bare snill, og grei, og trivelig, og høffelig, og hjelpsom og vennlig og ....ja :D Hvis jeg får være med på en liten flygetur gjennom KG og smugkikke på alle brukerene :sjarmor:

Skrevet

:ler:

Klart du kan, Virgo. Her...ta hånden min du, så sveeeever vi avgårde. Tør ihvertfall ikke holde fast i maskemann når vi tar denne turen. Styret/stikka/roret/haifinnen (om du vil) hans er skadd. Bare sjekk Vingas hevngjerrige tråd litt lengre nede.

Hva mente du med å smugtitte??? Hæ? Du så så lur ut når du sa det....

Maiken

Gjest Donna
Skrevet

*fnise*

*holder godt tak i Hevner Maikens hånd* *glad det ikke er Maskemannen .......skummelt med skadet ror :o * *fnise*

*kikker ned på alle brukerene som sitter på kg denne vakre solskinnssøndag*

Hehe nææææ mente ikke noe speiselt altså :sjarmor: hehe .......æææresord .....hihi.........ville bare smugkikke sånn helt uskyldig jeg da ..... :sjarmor:kunne jo hende noen var lett kledde så tidlig på morgenen ...eh formiddagen :oops: :sjarmor:

Skrevet

:lure på om jeg har en fryktelig rar humor som syntes denne lovet bra:

Maiken *grublerynke*

Skrevet

Virgo: Din godt kamuflerte grisejente!!! Hehe....du fikk meg til å tenke på noe. Skal vi fly en tur til, kanskje?? :rosaengel:

Maiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...