Mathias Skrevet 30. mai 2003 #1 Skrevet 30. mai 2003 KG`s egne hevnere er stiftet. Lasse og Maiken flyr hvileløst rundt i forumet på jakt etter urettferdighet, overtramp, dumme tråder, folk som sletter innlegg før alle har lest dem og ... ja noen ganger rett og slett for å bedrive ramp!... Så ta dere i akt kjære medmedlemmer, kg er ikke lengre en trygg plass for andre enn snillinger, folk med humor og selvironi. Plutselig kan vi dukke opp en plass nær DEG, for å nedøse tråden din med usakligheter, ironi og krampelatter *skummel musikk* *heroisk musikk når vi flyr av gårde* 8) (maskemannen)
OppNed Skrevet 30. mai 2003 #3 Skrevet 30. mai 2003 Ta dere i akt! Ikke no'tull! Like bak maskemannen kommer maskeMaiken i fin stil, vi stuper inn i enhver tråd, svarer, gir gode råd (?), sørger for at rettferdighet skjer fyldest. Og den som griner da....den får svi. Den som bitcher da...den får ihvertfall svi. Og nåde den som sletter egne innlegg før alle får lest dem. Sånne chickens vil vi ikke ha noe av.Watch out...advarsel: vi er ganske kvalme. svuuuuusjjjjj......fyker avgårde med kappen bak, fremdeles flagrende i vinden. Vilsågjernegiråd!!! Maiken
Gjest Janna Skrevet 30. mai 2003 #5 Skrevet 30. mai 2003 Sorry, Lasse og Maiken. Har dere sett for mye på SanSaõ-brus-reklamen? Fikk nemlig noen morsomme bilder i hodet mitt nå.
*Lillian* Skrevet 30. mai 2003 #6 Skrevet 30. mai 2003 *skjelver i buksene* :o :o :kjempereddsmiley: Lillian
Skusla Skrevet 30. mai 2003 #7 Skrevet 30. mai 2003 Syns jeg ser dere; Maiken med rød maske og rød kappe, Lasse med blå...... Men det er BRA dere tar såpass tungt ansvar på deres skuldre å stuper ( bokstavelig talt blir det vel da?! ) inn i det. Fra nå av skal jeg hvertfall passe på å være snill som ett lam og tam som en hundevalp.... *voff* Selv om jeg ikke tror jeg har vært hverken slem eller urettferdig her som jeg vet om..... :D Good Luck guys, We will salute you when you arrive! <<<<TUTUTUTUUUU>>>>... *Skusla blåser i tåkeluren sin i en Hyllest til Maske-rettferdig-gjørerne*
Gjest Diva Skrevet 30. mai 2003 #8 Skrevet 30. mai 2003 Uææææææææææææææææh! :o :o :o *skjelve i skjørtene* :hvisker: Best å passe seg her ja Retta litt fordi jeg herma litt etter *Lillian*....
Mathias Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2003 Ja nå kan dere bare passe dere asså!!! http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=33692
Mathias Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2003 hmmmmmm * scroller hastig bortover med superblikket* ser bra ut foreløpig, men ikke føl dere for trygge dersom det blir noe bøll her.. for PLUTSELIG så og litt og til slutt en del dersom noen finner på noe krøll... (eller om vi bare får en raptus av rampestreker selvfølgelig)... 8) maskemannen ser dere
Gjest Solskinn Skrevet 30. mai 2003 #14 Skrevet 30. mai 2003 Jeg vil bare ha en helt vanlig superhelt :oops: -er det så vanskelig dah?
OppNed Skrevet 30. mai 2003 #15 Skrevet 30. mai 2003 *ler* Så herrrlig å få folk til å skjelve i skjørt og bukser! Vi er kjempeskumle! Veldig kjempeskumle!!! :skjegg: Flyver ennå, jeg. Har fløyet et par timer nå...men alle oppfører seg kjempebra! Hva ER det med dere? Drukket for mye rødvin? Blitt soft og chicken, hele hurven??? Hvor ER alle de sinte, vrange, skumle gærningene som vil ha litt actionbråk??? Skremt av Lasse i den superdupre blå kappen sin, med Maik på slep i ditto rødt? Skal det virkelig ikke MER til??? Pyser Maiken
Mathias Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #17 Skrevet 31. mai 2003 *smiley som ser medfølende og overbærende på Berta* 8) Maskemannen flyr videre...Nei ikke noe å slå ned på her gitt....
Maskemannen Skrevet 31. mai 2003 #18 Skrevet 31. mai 2003 *TADAMMMMMMMM* *flyr lydløst vekk igjen...* 8)
*Lillian* Skrevet 31. mai 2003 #19 Skrevet 31. mai 2003 :o ............ Du er bare helt rar, Lasse! Lillian
Gjest Kinga Skrevet 31. mai 2003 #20 Skrevet 31. mai 2003 Maskemannen og daskedamen *dasker deg på stumpen om du ikke er snill* Etter å ha fått et glimt av maskemannen, fikk ikke jeg lyst til å være snill. Dasker han også kanskje? Vibeke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå