Gjest Cleopatra Skrevet 30. mai 2003 #1 Del Skrevet 30. mai 2003 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 30. mai 2003 #2 Del Skrevet 30. mai 2003 Den er sikkert grei. Men jeg ville nok gått for kjente merker og norsk butikk. Best i test er forøvrig Dior sin. Men du får de rimeligere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 30. mai 2003 #3 Del Skrevet 30. mai 2003 Den er sikkert grei. Men jeg ville nok gått for kjente merker og norsk butikk. Best i test er forøvrig Dior sin. Men du får de rimeligere også. St. Tropez er kanskje ett av verdens mest anerkjente selvbruningsprodukter, selges kun i hudpleiesalonger her i Norge. Ønsker meg St. Tropez self tan mousse, men den er så forferdelig dyr... Self tan remover er sikkert en god ide til innsiden av hendene etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #4 Del Skrevet 30. mai 2003 Ønsker meg St. Tropez self tan mousse, men den er så forferdelig dyr... Vet du hva denne moussen koster i Norge da? Synes ikke den er så dyr hos f.eks essentialdayspa, i alle fall ikke sammelignet med andre merker, men nå vet jeg jo ikke hva norsk pris er da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 30. mai 2003 #5 Del Skrevet 30. mai 2003 Oj, kostet jo det samme som Dior selvbruneren min på essentialday jo! :o Men den ligger jo litt over 200, og dersom man må ut med moms etc hår det kanskje opp i opp... Tror St. Tropez selvbrunere ligger på rundt 5-600 på salonger her i landet, men er ikke sikker. Det er iallefall dyrt for en stakkars fattig student... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #6 Del Skrevet 30. mai 2003 Takk for svar Étoile. Ja, det er det med momsen som er dumt, vet at de setter ned prisen og skriver at det er gave, men det er jo litt lett å avsløre. Og tollvesenet tar jo stikkprøver...Den lille flaska går jo under tollgrensa, men det blir jo nærmere 170 kroner med porto likevel... Bruker self-tanning lotion fra St. Tropez nå, men skum hadde vel vært enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 30. mai 2003 #7 Del Skrevet 30. mai 2003 Hvordan er den lotionen egentlig? Og hvorfor er mousse trolig bedre? Hvordan blir fargen i forhold til "vanlig" selvbruning, og er det lett å få det til å se pent ut selv? Mange spørsmål her... Men har veldig veldig lyst på... Er makeup/kropps/hud og hårpleie junkie ser du... :oops: Tror jeg skal ta sjangsen på å bestille den store, men tenker jeg skal vente til jeg har brukt opp sprayen jeg har... og til det sånn plutselig triller mer penger inn på kontoen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 30. mai 2003 #8 Del Skrevet 30. mai 2003 Så forresten at produktene koster fra ca 400 til 1300 :o i salong... Vet ikke hva som koster hva da, men det er vel lotionen og peelingen som er rimeligst. Ser ut som om det er en del å spare her, uansett om man må ut med toll og moms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 30. mai 2003 #9 Del Skrevet 30. mai 2003 Hehe, kjent merke, ja. Da lærte jg det også - for meg var det helt nytt. Men så pleier ikke jeg mine bekjentskaper eller lommebøker i salonger! *flire* I kveld prøver jeg Lancôme sin leggbruner, og jeg er veldig spent på resultatet. Særlig siden jeg skal gå i knekort skjørt i morgen, i fint selskap... Jaja. Blir det ikke bra, får jeg stoppe et sted og kjøpe 60 denier strømpebukse. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #10 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg vil tro moussen er bedre fordi den nok er lettere å fordele og tørker fortere. Første gangen jeg brukte lotionen ble det litt skjolder fordi jeg ikke var nøye nok. Etter det lærte jeg, så da ble det jevnt. Det går bra så lenge jeg passer på å smøre kremen ordentlig utover og får krem overalt. Jeg bruker vanligvis å få ingenting eller lite farge av selvbrunere, derfor er denne fin fordi fargen faktisk vises. Blir ikke gul eller oransje, men gylden. Har forøvrig lyst til å prøve Fake Bake også for å sammenligne, driver og leter etter en internettbutikk hvor jeg kan bestille den billig. Cleopatra, sorry hvis jeg ødelegger tråden din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 31. mai 2003 #11 Del Skrevet 31. mai 2003 :oops: Har kanskje sporet litt av her ja... Men tusen takk for svar Julienne! Får se om jeg kan få bestilt den om ikke så lenge... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #12 Del Skrevet 31. mai 2003 Den er sikkert grei. Men jeg ville nok gått for kjente merker og norsk butikk. St. Tropez er kanskje verdens mest anerkjente selvbruningsbehandling og brukes av bla. Jennifer Lopez, Courtney Cox Arquette og Jennifer Love Hewitt. Men vi nordmenn er jo alltid i bakevja vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 31. mai 2003 #13 Del Skrevet 31. mai 2003 Norge er vel ikke akkurat verdens navle, nei. Men altså...det var ikke mye farge jeg fikk på bena, gitt! Trøsten får heller være at det i alle fall er jevnt... *rasker på med nok et strøk beis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 31. mai 2003 #14 Del Skrevet 31. mai 2003 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #15 Del Skrevet 31. mai 2003 Ang. remover: finnes det slikt å få kjøpt her, evnt. andre merker? Skal ikke si det for sikkert, men antagelig finnes det ikke i noen andre merker enda. De reklamerer jo med at det er den første selvbruningsfjerneren og såvidt jeg vet har den nettopp kommet på essentialdayspa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå