Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 1. Hvor mange jobbintervju har du vært på? 2. Fikk du alle jobbene? 3. Jobbene du søkte på, hadde du erfaring fra før eller var du ganske fersk? 4. Var det jobber som krevde utdannelse?
Gjest antigartner Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 1. Hvor mange jobbintervju har du vært på? 2. Fikk du alle jobbene? 3. Jobbene du søkte på, hadde du erfaring fra før eller var du ganske fersk? 4. Var det jobber som krevde utdannelse? 1. Jeg har vært på 8 - 9 jobbintervju (som søker) 2. Nei, omtrent halvparten 3. Begge deler. Har vært i jobbintervju både da jeg var nyutdannet og etter å ha jobbet noen år. 4. Ja
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 1. Hvor mange jobbintervju har du vært på? 2. Fikk du alle jobbene? 3. Jobbene du søkte på, hadde du erfaring fra før eller var du ganske fersk? 4. Var det jobber som krevde utdannelse? 1. 100 -200 2. Nei 3. Både og 4. Ja.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 6 Fikk alle bortsett fra det første jeg noengang var på, da kom jeg et kvarter for sent :gjeiper: Både og Både og
Anglofil Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 (endret) 1. Fire stykker. 2. Nei, men fikk tilbud om tre av de (én butikk jobb og to lærervikarstillinger). Takket ja til to (butikkjobben og én lærervikarstilling). 3. Både ja og nei. Jobben jeg søkte i butikk og senere fikk, hadde jeg ingen relevant erfaring å vise til. I lærervikarjobbene kunne jeg vise til lærerstudier, samt relevant praksiserfaring, men ingenting utover det. 4. Ja og nei. Ikke butikkjobben. Lærervikarjobbene krevde at man enten var i relevant utdanning eller ferdigutdannet. Mvh Yvonne Endret 28. juli 2008 av Yvonne
The Kitten Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 1. Hvor mange jobbintervju har du vært på? 2. Fikk du alle jobbene? 3. Jobbene du søkte på, hadde du erfaring fra før eller var du ganske fersk? 4. Var det jobber som krevde utdannelse? 1. 4 2. Nei, jeg fikk ikke den første jobben jeg søkte på. 3. Både og. Hadde ikke erfaring til de to første jobbene jeg søkte på, men til de to neste. 4. Nei, er ikke utdannet enda da så
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå