Blossom86 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 24. oktober 2008 Haha!!!! Jada, jeg er tilbake!!! <-- elsker denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. oktober 2008 #42 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så søt du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 1. november 2008 #43 Del Skrevet 1. november 2008 Dårlig comeback syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 4. november 2008 Haha!! Dårlig comeback, er bedre enn ingen comeback!! Jeg er så trøtt. Ønsker meg flere luer, skal kjøpe garn til deg på det nye flotte senteret vårt! Ha en strålende dag, frøkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. november 2008 #45 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Strikke luer er egentlig moro. Finnes dessuten masse gratis lueoppskrifter på nettet. Endret 7. november 2008 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 5. november 2008 #46 Del Skrevet 5. november 2008 Trøtt jeg oxo. Har "jobbet" overtid to hele dager på rad Du må komme innom med garn, så skal jeg se om jeg orker å ta fram heklenåla. Kan hvertfall prøve meg på en lue. Du må huske å ta med noe dvder så skal vi brenne "teenager" og "greek" til deg. Lite beretninger her...fortell fortell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. november 2008 #47 Del Skrevet 7. november 2008 Denne lua skal jeg strikke, tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 8. november 2008 #48 Del Skrevet 8. november 2008 Denne lua skal jeg strikke, tenkte jeg. Får ikke opp linken. Veldig dårlig på å strikke, så jeg hekler luer...rundt og rundt og rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. november 2008 #49 Del Skrevet 24. november 2008 Får ikke opp linken. Veldig dårlig på å strikke, så jeg hekler luer...rundt og rundt og rundt... Funker fint herfra (på jobb). Man klikker bare på linken på sida, som beskrevet. (Ja, det kreves at du leser teksten... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 14. januar 2009 er så dårlig på å skrive her altså.. kanskje et nyttårsforsett? Å bli flinkere til å henge på KG? :D GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN UANSETT (bedre sent enn aldri) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2009 #51 Del Skrevet 15. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 15. januar 2009 #52 Del Skrevet 15. januar 2009 er så dårlig på å skrive her altså.. kanskje et nyttårsforsett? Å bli flinkere til å henge på KG? :D GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN UANSETT (bedre sent enn aldri) Jeg har mer tro på mer lesing i skolebøker enn henging på KG... Sett noe bra på tv i det siste da? Ble muffinsene bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå