Blossom86 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 1. august 2008 Dere er nå passe søte. Ja, vi er vel det og i tillegg har vi snart 3 års jubilleum :love: du da? en herlig en i ditt liv? Halla bertemor Fått deg dagbok da Det er vel jeg som har fått deg TV-slave, har sittet mang en gang på rommet mitt og sett på dårlige serier på tv3. Gleder meg til Heroes og OTH, oxo er jeg skuffet over at Cashmere mafia ikke kommer tilbake... Dere må komme på besøk en dag, så kan vi se på noe?? eller spille kort?? grille hvertfall... Klem fra søss.. (får starte dagbok når jeg skal bli prøver jeg da) JAAA!! blir prøver NÅ!!! (eller, vent til etter Thailand jeg skal heie på dere hveeer måned! Glær mæ også til heroes.. det er spennende, vi har lastet n ed litt fra internett, og det er veeeldig spennende episoder i vente ja, vi kan komme til uka?! Broren til M kommer idag, så det blir full rulle hele helgen, men vi skal ha møte en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 1. august 2008 #22 Del Skrevet 1. august 2008 Møte til søndag kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 1. august 2008 Møte til søndag kanskje??? Ja.. eller idag? eller lørdag etter at jeg har hentet mamma? jasså, du er på jobb ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 1. august 2008 #24 Del Skrevet 1. august 2008 Ja.. eller idag? eller lørdag etter at jeg har hentet mamma? jasså, du er på jobb ja? *jobbe* *jobbe* Hvor og når skal du hente mamma?? Jeg skal jo kjøre mamma!!! hmmm, den dama assa... *jobbe* *jobbe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. august 2008 #25 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, vi er vel det og i tillegg har vi snart 3 års jubilleum :love: du da? en herlig en i ditt liv? Teller bestekompis? Jeg er singel... Og føler meg ikke akkurat klar for noen ny riktig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 1. august 2008 *jobbe* *jobbe* Hvor og når skal du hente mamma?? Jeg skal jo kjøre mamma!!! hmmm, den dama assa... *jobbe* *jobbe* jeg skal hente mamma på lørdag rundt kl 12, på Høvik! Hun har jo vært på bluesfestival da vettu.. jeg har så lyst på ticker.. men vet ikke åssen tickertekst jeg skal ha!?! skjønner ingenting jeg søss.. :klø: Teller bestekompis? Jeg er singel... Og føler meg ikke akkurat klar for noen ny riktig enda. skjønner deg veldig godt! hadde ikke tenkt på kjæreste, når plutselig sambo kom inn i bildet! så kos deg som singel, og ta livet som det faller seg HaKUNa MatAtA - er det ikke det man sier? god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 1. august 2008 #27 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) jeg skal hente mamma på lørdag rundt kl 12, på Høvik! Hun har jo vært på bluesfestival da vettu.. jeg har så lyst på ticker.. men vet ikke åssen tickertekst jeg skal ha!?! skjønner ingenting jeg søss.. :klø: http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php bare å følge bruksanvisningen, tilogmed jeg klarte det... Oki, på Notodden?? sjefen min er der oxo, kanskje de blir bestisser... Endret 1. august 2008 av Puserjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jess, på Notodden! Skal prøve meg på det tickergreiene etterpå Idag kommer broren til sambo på besøk, blir vel deilig for han å komme seg vekk:) I tillegg skal vi passe den søteste hunden ever, lille Akira! En rottis på snart 3 år! Etter det skal vi besøke en venninne på sykehuset, litt selskap må man jo ha! Gud, vi er så støle!! Spilt wii? Boksingen på wiisports, er vanvittig slitsomt! Her er det et ork å bare ta på seg genser! endelig helg! :juhu: Endret 1. august 2008 av susannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 1. august 2008 #29 Del Skrevet 1. august 2008 Såååå fin ticker kan vi ikke ta møte på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 1. august 2008 Såååå fin ticker kan vi ikke ta møte på søndag? takk takk slet litt, men fikk det til tilslutt! :juhu: :bukke: møte på søndag! den er godsko! fått med deg at lillebror kom på plass nr. 2 i finalen igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 5. august 2008 Joda! Nå er snart sommerferien over, så idag skal jeg, sambo og noen venner på harrytur til Sverige! Dette blir koslig! Vi som er nikotinslaver skal vel benytte sjansen til å kjøpe litt sigaretter, og kanskje en pakke capri sonne Håper alle har en fiinfin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. august 2008 #32 Del Skrevet 5. august 2008 Innom med litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 5. august 2008 Innom med litt Takk for Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. august 2008 #34 Del Skrevet 6. august 2008 Ja, bestekompisen min og jeg var på OSFF. :-D Nå gleder jeg meg masse til Oslo Queer Festival som starter om ei drøy uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 6. august 2008 Ja, bestekompisen min og jeg var på OSFF. :-D Nå gleder jeg meg masse til Oslo Queer Festival som starter om ei drøy uke. OSFF? Hørtes spennende ut! Så dere noe filmer, eller var det bare titting? Oslo Queer Festival! Det hørtes ut som noe for meg og sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. august 2008 #36 Del Skrevet 7. august 2008 OSFF var kjempestas. Jeg er der hvert år... (Okei, var ikke der for to år siden, da hadde jeg workshop i Skeiv litteratur på Jafnaðr.) Jeg har egentlig litt mer sansen for OQF enn for Skeive dager. Skeive dager var gøy, det også, men føler meg mer hjemme på OQF... Skeive dager er veldig homo/lesbisk-sentrert, og jeg er jo ikke lesbisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 12. august 2008 OSFF var kjempestas. Jeg er der hvert år... (Okei, var ikke der for to år siden, da hadde jeg workshop i Skeiv litteratur på Jafnaðr.) Jeg har egentlig litt mer sansen for OQF enn for Skeive dager. Skeive dager var gøy, det også, men føler meg mer hjemme på OQF... Skeive dager er veldig homo/lesbisk-sentrert, og jeg er jo ikke lesbisk. Spennende!! Har vært litt fraværende nå.. sett snart hele 4. sesong av The L Word, og har blitt en smule hekta!! :D Det er en bra serie, det er bare synd sesong 6 blir den siste... Har aldri vært på noe som OQF eller Skeive dager.. må kanskje prøve det en gang? Håper alt går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. august 2008 #38 Del Skrevet 12. august 2008 Skeive dager bruker også være kos. Treffer alltid mange kjente, gjerne folk jeg ikke ser ellers i året. Husker ikke hvor langt i The L Word jeg kom. :klø: Satt å så på det på laptopen da jeg tok tog i fjor sommer, men hvilken sesong var det... Vet ikke... Har ikke sett den som gikk etter det, med andre ord. Uff, burde fått sett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 24. oktober 2008 Åh, her er det lenge siden jeg har vært!! Med skolestart og alt som følger til, har jeg helt glemt kg!! Åneeeeeiii.. hater når det skjer! Skal prøve å følge opp litt bedre nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. oktober 2008 #40 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå