Gå til innhold

Butikkansatte: Spm.


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Gjest Starya

Det er en ting jeg ofte lurer på når jeg er ute og handler.

Handlekurvene.

Ofte når jeg tar meg en kurv er den skitten. Et eller annet klissete har vært nedi, skitt setter seg fast, og det ser temmelig uappetittelig. (Har dere sett ei som står og titter i x-antall kurver før hun tare en? Muligens meg, ja :lol: ) Jeg er på ingen måte hysterisk når det gjelder slike ting, men jeg synes likevel det er guffent å legge varer i en kurv som helt klart er full av skitt.

Pleier butikker å ha noen slags policy når det gjelder renhold av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vet ikke, men du kan jo gjøre butikkpersonalet eller butikksjefen oppmerksom på det.

Hadde jeg vært butikksjef ville jeg ha satt stor pris på denne type tilbakemelding, ikke sikkert de tenker over det?!

Når ingen sier noe kan det være vanskelig å få bukt med problemet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I den butikken jeg jobbet i, var det et eget firma som kom å vasket handlevognene. Dette var ikke noe vi ansatte gjorde, bortsett fra hvis det hadde skjedd forskjellige uhell oppi der...

Hvis handlekurvene der er skikkelig ekle og møkkete syns jeg du skal si ifra til butikksjefen. Dette er uansett noe butikken har ansvar for å ha i orden, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet i butikk så tok vi selvsagt inn handlekurvene på bakrommet i ny og ne og spylte de rene.

Men det er nok ikke alle som tenker på det,livet som butikkansatt er rimelig hektisk. iHvertfall for butikksjefen og ass. (meg) som gjerne er de som gjør slike oppgaver.

Kjempefint hvis du sier ifra tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...