Gå til innhold

Skifte lev i bindingstida?


Gjest salma

Anbefalte innlegg

Gjest salma

Heisann!

Jeg skiftet leverandør på mobilabonnementet mitt for en stund siden, fra Telenor. Nå angrer jeg, og vil tilbake til Telenor (tro det eller ei)

Problemet er at det er bindingstid på abonnementet mitt. Jeg har hørt at man kan betale seg fri fra bindingstida, stemmer det? Og hvor mye må jeg evt regne med å betale? Jeg vil gjerne ha med meg nummeret mitt.

Har binding til mars -04.

Salma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort det samme selv og da var det snakk om noen tusenlapper..men jeg var skikkelig lei av netcom så jeg gjorde det lell..Dette var jo bedriftsabo. så det er mulig det er andre priser for private. Ring og spør da vel!

Når det gjelder mobil så er jeg faktisk fornøyd med telenor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Noen tusenlapper :o Herregud, da oppretter jeg heller nytt abonnement hos telenor og legger vekk sim-kortet jeg har nå... Da betaler jeg jo bare fastprisen hver måned til bindingstida er over. Lønner seg jo heller det, hvis jeg må betale så mye for å bryte bindingstida.

Vel, skal ringe og spørre. Takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en telefon med sense abonnement som fulgte med. Der er det slik at du betaler 50 kr ekstra pr. mnd i 18 mnd. Da kan jeg egentlig betale ut det resterende når som helst. Tilsammen betaler jeg da 900 ekstra. Det er sikkert forskjellige ordninger fra ulike operatører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...