Po Pi Skrevet 30. mai 2003 #1 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei! Jeg lurer på om dere skal ha selskapsleker i bryllupet? Mine foreldre mener at selskapsleker må man ha. Men kjæresten min og jeg liker ikke selskapsleker så godt, og ønsker ikke å ha dette i bryllupet vårt. Hva velger dere å gjøre? Vennlig hilsen Po Pi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 30. mai 2003 #2 Del Skrevet 30. mai 2003 Selskapsleker er virkelig noe av det værste jeg vet. Heldigvis er mannen min enig og alle mulige former for selskapsleker var utelukket fra vårt bryllup. Synes sånne leker ofte blir så "paniske" liksom. Akkurat som om vertene er livredd for at gjestene ikke skal klare å ha det gøy på egenhånd og må sette i gang med alle mulige leker. Det finnes sikkert mange greie selskapsleker også da, og hvis man først skal ha leker synes jeg man bør klare å finne frem noe litt annet enn de man har vært med på 5 ganger tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. mai 2003 #3 Del Skrevet 30. mai 2003 Niks, ingen selskapsleker hos oss, nei. Gjestene klarer da å ha det morro på egenhånd, og jeg vil tror at det kan være vanskelig å finne "rett" tidspunkt å avholde disse på, dersom alle gjestene er i full gang med konversasjoner, osv... Men for all del - det kommer jo ann på hav vsom er "vanlig" i familien også da - noen familier kanskje "forventer" selskapsleker i et bryllup... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 30. mai 2003 #4 Del Skrevet 30. mai 2003 Vi hadde ikke selslapsleker og det var ingen av gjestene som savnet det heller, alle hadde god underholdning med hverandre i trivelig selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud i midnattsol Skrevet 30. mai 2003 #5 Del Skrevet 30. mai 2003 HATER selskapsleker!! Vi er også enige om å styre unna dette i bryllupet, heldigvis.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 30. mai 2003 #6 Del Skrevet 30. mai 2003 Vi skal ikke ha selskapsleker, og jeg har faktisk heller aldri vært i et bryllup hvor det har vært arrangert slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 30. mai 2003 #7 Del Skrevet 30. mai 2003 Selskapsleker i et bryllup? Min mening: neitakk... Det blir for... barnebursdag-aktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. mai 2003 #8 Del Skrevet 30. mai 2003 NEI OG NEI OG NEI OG NEI OG ATTER NEI !!!! Selskapsleker er det aller verste jeg vet og hvis noen prøver seg på så mye som flasketuten peker på får jeg dillerium......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 30. mai 2003 #9 Del Skrevet 30. mai 2003 Selskapsleker?!? Ser for meg hele selskapet leke stolleken, i flotte kjoler, bunader, brudekjole med slør og slep, høyhælte sko.......tror det blir katastrofe, i så fall! Slutter meg til alle de andre her som sier et klart NEI til selskapsleker. Det er et bryllup, tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 30. mai 2003 #10 Del Skrevet 30. mai 2003 Her i gården blir det ingen selskapsleker. Jeg hater slike leker og det gjør heldigvis min kjære også. Så valget ble enkelt... Ingen selskapsleker!!! DEt sluttet vi med da vi var små og feiret 5 års dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 30. mai 2003 #11 Del Skrevet 30. mai 2003 Er ikke så gira på disse lekene selv, men så var det han forloveden min som er så vant med dette og familien hans synes det er såå hyggelig med noen leker. Har satt ned foten ned til kun en lek, men vil ikke ha den stilen hvor noen blir trukket ut, heller ikke dritet ut. Vet ikke helt hva det blir til slutt, men jeg blir som kjent ikke lei meg hvis det ikke blir noen leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 30. mai 2003 #12 Del Skrevet 30. mai 2003 Det har vi ikke engang tenkt på vi... er det vanlig da??? Vi skal iallefall ikke ha noen. K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. mai 2003 #13 Del Skrevet 30. mai 2003 Julebord? Eller bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. mai 2003 #14 Del Skrevet 30. mai 2003 Ingen leker hos oss heller. Den eldre garde, kommer kanskje til å savne dette, men da får de sette seg i en krok og leke alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. mai 2003 #15 Del Skrevet 30. mai 2003 ALDRI! Finnes ikke verre en selskapsleker, og jeg hater det (sambo og). Så ingen leking på oss heller. Bruker virkelig noen slike leker i bryllup? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 30. mai 2003 #16 Del Skrevet 30. mai 2003 Den eldre garde, kommer kanskje til å savne dette, men da får de sette seg i en krok og leke alene. Der sa du det! Blir nok ingen leker hos oss heller nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 1. juni 2003 #17 Del Skrevet 1. juni 2003 Nei, vi skal definitivt IKKE ha selskapsleker. Underholdningen vår er musikk + en kort bildefremvisningssekvens (finnes det ordet i ordboka, mon tro?????) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 2. juni 2003 #18 Del Skrevet 2. juni 2003 Det viktigste er jo hva *dere* ønsker, ikke hva foreldrene vil. Jeg elsker å leke, men vet ikke om vi kommer til å legge opp til selskapsleker. Jeg ser for meg at det kan være greit å ha ett eller annet i bakhånd. Om noen venner har funnet på ett eller annet sprell, er det bare kjempemoro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 2. juni 2003 #19 Del Skrevet 2. juni 2003 Ikke i vårt bryllup nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå