Gå til innhold

Buskerud-bruder


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Kristin K!

Glemte visst å svare på spørsmålet ditt..

Vi blir maks ca 77. (Husker ikke helt)

Valget falt på Fjerdingstad etter at våre telt-planer blei skrinlagt.

- Det er i nærmiljøet, rimelig og helt greit sted.

Klem Helenia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Når giftere dere dere da Helenia? Vi gifter oss 10.august og vi gleder oss veldig.

Har dere forresten avtalt noe angående når dere får hente nøkkelen til å pynte lokalet?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KristinK

Vi gifter oss 6. juli.

Har ikke avtalt noe om henting av nøkkel ennå, men har arrangert fest der før og da var det ikke noe problem å få nøkkelen når vi trengte den. De er egentlig veldig ålreite sånn (har iallefall vært det)

Klem Helenia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Ja, har fått kjempegodt inntrykk av dem vi også. Dessuten er det jo så flott i området ute også. Tipper ungene også kommer til å synes det er ålreit der.

Hvis dere blir 77 stykker, hvordan skal dere plassere dere der inne da? Vi fant ut at vi kun skal være maks 45 til middag vi p.g.a. plassen. Men vi ber inn ekstra med folk til kaffe da... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke tenkt så veldig å hvordan vi skal sette borda.

Men vi har hatt fest m/ middag der og da var vi vel 45-50 stk. Da satt alle i det største rommet. Og det var god plass da.

Så jeg er optimistisk og satser på at alle som kommer får plass!!

Klem Helenia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Jada, det går sikkert bra. Da vi var og kikket litt der var vi riktignok litt redd det ikke skulle bli plass til så mange, så da ber vi heller færre til middag. Og så kommer flere til kaffe. Koselig å kunne ha en del gjester, og det er jo greiere når man kan be inn fler til kaffe.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Buskerudbruder. Jeg tar opp denne tråden jeg. Kanskje vi kan skrive hvilke frisør vi skal bruke, eventuelt om man vet om noen som er flinke.

Jeg har ikke bestemt meg ennå. Vurderer frisørsalongen på maxi eller Bjørn Olav. Jeg har ingen fast frisør akkurat nå, før pleide jeg å bruke en rett ved jobben.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Jeg skal ordne håret mitt hos Din Frisør i Hokksund. De har godt rykte på seg og er visst veldig flinke. Var desverre litt usikker på hun som egentlig skulle ordne meg, så jeg byttet frisør der og håper jeg har gjort et heldig valg der.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå har jeg kjøpt meg kjole også. Det ble en

Lilly-kjole. Sitter nå og leter etter linken hvor alle viser frem kjolene sine, tenkte å skrive litt der.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke min faste frisør hos Salong Hage på Gulskogen. Hun heter Mette og er kjempe flink. Absolutt å anbefale.

1212[ Dette Innlegg er endret av: Rallybrud den 2002-05-10 08:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...