Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, jeg har ingen gammel sykkelbukse og mannens boksere er ikke lange nok i lårene.

Ergo har jeg gnagsår etter en dag i kjole igår.

Det letteste er å kjøpe firkanta plaster å sette på, så overlever jeg en dag til med gnisselår i kjole.

*noterer sykkelbukse på handlelisten*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at ingen har foreslått sprayplaster. Dette må jo være perfekt

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg tror det finnes øvelser for å blir kvitt fettet på innsiden av lårene men det er også riktig at det har noe med bekkenstillingen å gjøre.

Det er vel flere enn meg som har en slik glipp mellom lårene?

Minnie

Skrevet

Jo, det er sikkert flere som går rundt med en liten glipp mellom ørene, men det er da å betrakte som en helt uvedkommende faktor i denne sammenheng. Tenke seg til! Enkelte problemer lar seg utmerket godt behandle med talkum, andre problemer må man bare be om tilgivelse for.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Endelig noen som har det problemet! trodde det bare var meg... Jeg har klippet av en strømpebukse og tatt blank neglelakk på neders( der jeg klippet av) slik at stømpebuska ikke rivner. Stømpebuksa er "hold in" men det går vel med "vanlig strømpebukse og"? Skal prøve talkum.....

Nyt sommeren og bruk skjørt!!!!!!!!!!!! :briller:

Gjest Liten
Skrevet
Jeg har klippet av en strømpebukse og tatt blank neglelakk på neders( der jeg klippet av) slik at stømpebuska ikke rivner. Stømpebuksa er "hold in" men det går vel med "vanlig strømpebukse og"?

Har prøvd å klippe over en vanlig strømpebukse selv, men den bare ruller opp, så tror jeg skal prøve å oppspore en tynn sykkelshorts et sted.

Og jeg synes det er en liten befrielse å lese denne tråden - trodde jeg var den eneste jeg også... :oops:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg tok et godt lag med neglelakk, ca 1 cm brett. Min strømpebukse ruller iallefall ikke opp.....

lykke til. :D

Gjest Donna
Skrevet

Tipsene er notert !!!!!

Forresten - hvor ofte må man ha talkum på for at det skal ha noen effekt?

Og blir det ikke klamt og varmt med sykkelshorts under?

Skrevet
Jo, det er sikkert flere som går rundt med en liten glipp mellom ørene, men det er da å betrakte som en helt uvedkommende faktor i denne sammenheng. Tenke seg til! Enkelte problemer lar seg utmerket godt behandle med talkum, andre problemer må man bare be om tilgivelse for.

:hoho:

Skrevet

Sprayplaster lød forøvrig helt genialt!

Talkum prøvde jeg, funket ca fem minutter. Da var olje langt bedre!

• 2 uker senere...
Skrevet

Sier som mange andre her: Jeg trodde jeg var den eneste jeg...

Og Minnie: Hvis du kan komme opp med en punktslankingskur som funker, ville vel det være en verdenssensasjon. Jeg ville i alle fall være deg evig takknemlig!!

Gjest Liten
Skrevet
Sprayplaster lød forøvrig helt genialt!

Husker at jeg kjøpte en gnagsårplaster på boks i Dublin (sommer, skjørt og mye gåing.... u get the point! :-?), men det var ingen suksess. "Krøllet" og skallet av - sikkert ikke beregnet for bruk på innsiden av lårene! :ler:

En avklipt bomullsstrømpebukse funker imidlertid utmerket til jeg finner en tynn liten sykkelshorts

Skrevet

Kjenner til problemet... Tips notert.

Men hva er sprayplaster?!

Gjest Liten
Skrevet

Sprayplaster er rett og slett plaster på sprayboks. Type gnagsårplaster, ikke sårplaster. Sprayes på der en er sår, og vips så har en en beskyttende hinne over huden. Men funker som sagt dårlig mellom lårene... :oops:

Skrevet

Ja, ja... Heldigvis er det så kaldt at man slipper å bekymre seg foreløpig. Ser ikke ut som at det har tenkt å bli skjørt/kjole-vær i den nærmeste fremtid.

Ikke for det- for øyeblikket er det ikke så ille da. Det er jo hele 7 grader ute! Jeg mener - det var jo sludd tidligere i dag

Skrevet

Synes Natusan sitt babypudder er fint allroundpudder. Det får man kjøpt i dagligvareforretninger (babyhyllen), og det er parfymefritt.

Ellers har jeg sett noe "flytende" babypudder på apoteket. Jeg tror det sitter litt bedre og føles glattere.

Husker ikke merket, det var et av disse babymerkene, avanti eller aponti eller noe slikt?

Dette er sikkert lettere å smøre på, og så unngår man talkumuhell...(POFF :o )

Skulle man trenge talkum i en fart, fungerer Maizenamel og potetmel helt utmerket ...(til babyer også)!

Skrevet

Enig med dere. Har ALLTID hatt det samme problemet. Fra jeg var "ung", sprek og veltrent til i dag. Jeg danset to ganger i uken og spilte volleyball 1-2 ganger i uka. Så ingen skal si at ikke lårene mine var trimmet nok! Likevel var det et sant mareritt å gå i skjørt o.l uten strømpebukser.. :(

Føler med dere

*jordbær som har sluttet sin skjørtkarriere*

Skrevet

Jeg hadde, til dels har, samme problem og talkum/babypudder hjalp meg.Men da jeg for alvor begynte å trene ble problemet mindre da lårene ble mindre.Får fortsatt utslett dersom jeg er litt svett i tillegg.

Men det kan jo også som hun som startet tråden tenker,ha noe med bekkenstillingen så det har sikkert ikke noe med om man er tynn eller tykk

Hørtes lurt ut med sykkelshorts men ser ikke det kanskje litt rart ut dersom kjolen/skjørtet er tynt og kansje litt gjennomsiktig! Hmm... må prøve!

Skrevet

Men hvor får man tak i sykkelshorts? Som ikke er i selvlysende latex, mener jeg... :ler:

Suz :wink:

Skrevet

Jeg holder en knapp på en hold-in truse med litt ben. Det gjør susen for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...