Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #1 Skrevet 30. mai 2003 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hvordan en lager rømmedressing med hvitløk??? Sånn deilig en som de har på Peppes pizza el .lign! Tips til andre dressinger for å dippe grønnsaker, oliven, fetaost mm i???
Gjest the imp Skrevet 30. mai 2003 #2 Skrevet 30. mai 2003 hmmm når samboeren min lager rømmedressing tar han ganske enkelt rømme, hvitløk + annet krydder han vil ha oppi, f.eks chili oppi rømmen, rører rundt og lar det hele stå i kjøleskapet en stund. Dette fordi hvitløk ikke smaker godt med en gang den er presset. trenger ikke gjøres vanskeligere enn som så
zalo Skrevet 30. mai 2003 #3 Skrevet 30. mai 2003 har hørt man skal ha i majones også.... og litt piffikrydder
Kristi Skrevet 30. mai 2003 #4 Skrevet 30. mai 2003 På Peppes bruker de denne: Like deler rømme og naturell yoghurt hvitløk (et par fedd, kommer an på hvor sterk hvitløkssmak du vil ha) litt sukker Bland godt, og la det stå kaldt en stund før du bruker den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå