Gjest Fuglehue Skrevet 30. mai 2003 #1 Skrevet 30. mai 2003 hei, hvilken is er best fra hjem-is? Fruttomix kvalifiserer seg nesten som orgasmisk, og de små bilene med blåbær og vanilje er også nammenam! Hva er deres favoritt?
Gjest Tristessa Skrevet 30. mai 2003 #2 Skrevet 30. mai 2003 Det er et eller annet med den Bar isen de har... Vaniljeis med sjokoladetrekk med karamellsaus. Vet ikke hva det er, men den går ned på høykant. Kjøpte litt vel mye is av ismannen i går, kun fordi han hadde en så koselig dialekt. :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå