Mette Skrevet 30. mai 2003 #1 Skrevet 30. mai 2003 Hva vill dere gjordt? På onsdag vant vi 1000,- kr på et skrapelodd.Jeg har lyst til å heve det i penger, mens han har lyst på 50 ny lodd. 1000,- kr er jo mye penger, men det er jo klart at det hadde vært spenndene og se om vi kunne vunnet noe mer, vi kjøpte kun det loddet til 20,- kr.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #2 Skrevet 30. mai 2003 Tatt pengene og brukt dem på en koselig kveld "utenom budsjettet"! MEn jeg er nå veldig opphengt i materielle verdier, også...
Suzy Skrevet 30. mai 2003 #3 Skrevet 30. mai 2003 Kjøpt ETT nytt lodd og brukt opp resten. Hvis du kikker nærmere på det skal det MYE til for å vinne igjen (sannsynlighetsberegning vet du). Nyt pengene! Suz
Gjest Missuganda Skrevet 30. mai 2003 #4 Skrevet 30. mai 2003 Gått ut å spise et god middag. Der kommer sannsynligvis ikke vinne igjen. Ikke la dere lure at spillebasillen
Gjest Lea Skrevet 30. mai 2003 #5 Skrevet 30. mai 2003 Send det til meg du, så slipper dere å krangle Jeg ville tatt pengene, ingen tvil. Men dere kan jo kjøpe f.eks 10 lodd da, bare for å bevare freden i hjemmet.
aline Skrevet 30. mai 2003 #6 Skrevet 30. mai 2003 Som andre sier, ta ut pengene og kos dere litt ekstra. Minimal sjans for at dere vinner noe særlig mer en 20-40 kr på de andre lodda, og det er jo litt kjedelig da. Dersom dere ikke har penger nok i massevis fra før da, da ville jeg tatt lodd, for spenningens skyld.
Tjorven Skrevet 30. mai 2003 #8 Skrevet 30. mai 2003 Vi hadde så absolutt tatt pengene og brukt dem på noe vi hadde veldig lyst på. Vi vant 1000 kr på Flax-lodd for 2 år siden og de pengene la vi i en syden-tur. Hadde aldri villet ha nye lodd for de pengene, sjansen er så liten for at man skal vinne at det ville aldri vært noe sjakktrekk tror jeg.
mjau Skrevet 30. mai 2003 #9 Skrevet 30. mai 2003 Jeg kjenner noen som gjorde noe liknende, de vant litt penger, og begynnte da å kjøpe lodd for alle pengene i håp om å vinne mere og mere og mere... De tapte tilslutt alt, og ble ikke noe lykkeligere av det. Sjengsene for å få storgevinsten er liten. tenk hvor lite store premier det er tilsammen, og disse er fordelt rundt på alle kiosker og butikker i hele landet....
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #10 Skrevet 30. mai 2003 Halvparten av hver. Det er ikke for ingenting den damen er moderator...
Mette Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2003 AKK,ja ikke helt lett dette, men det er ikke noe krangel på gang, avgjørelsen ligger på meg.Kommer ikke til å gjøre noe før jeg er helt sikker i min sak.Om det så tar uker på å bestemme seg. he he må bare le litt, vi er av den typen som nesten aldri spiller,en lotto pr skuddår, og et flax lodd i halvåret.
Ursula Skrevet 30. mai 2003 #12 Skrevet 30. mai 2003 Uten tvil tatt pengene, det skal MYE til for at dere vinner igjen den tusenlappen om dere kjøper 50 nye lodd.
Rapitap Skrevet 30. mai 2003 #13 Skrevet 30. mai 2003 Yap, helt enig med alle her...del pengene...500 kroner hver som dere kan gjøre akkurat det dere vil for....!!! Lommepenger!!.... hehehehe
MarianneE Skrevet 30. mai 2003 #14 Skrevet 30. mai 2003 Uten tvil: PENGENE!!! Sjangsen for og vinne en gang til er jo utrolig liten, så det er litt surt og bytte dem inn i lodd, bare for og sitte igjen med ingenting. 1.000 kroner rett ut av vinduet..... Bruk dem på en bedre middag, kjøp noe dere har ønsket dere, bruk dem på noe koselig sammen!! Det var nå mitt råd....
Gjest Starya Skrevet 30. mai 2003 #15 Skrevet 30. mai 2003 Jeg ville sporenstreks hentet pengene og satt dem inn på kontonr 89......................
Mette Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #16 Skrevet 30. mai 2003 Jeg ville sporenstreks hentet pengene og satt dem inn på kontonr 89...................... He he, har enda ikke bestemt meg, men kjenner jeg meg rett blir pengene hevet og brukt på et par sko jeg ønsker meg.
Irka Skrevet 31. mai 2003 #17 Skrevet 31. mai 2003 1000 kr er ikke rare summen. Jeg ville ha brukt pengene på nye lodd. Følelsen av at "i dag har har jeg flaks" ville jeg nytt maksimalt. ______________________________________________________________________________
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2003 #18 Skrevet 31. mai 2003 Jeg ville ha tatt ut pengene uten tvil - men har dere kjøpt loddet sammen, så er kanskje det mest riktige at dere tar 500 hver og bruker dem på hva dere selv måtte ønske! Moro å vinne, ikke sant?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå