Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #1 Skrevet 30. mai 2003 Hei... Kan noen anbefale gode drikkeviner av rød- og hvitvin?? Er så lei av de samme "gamle" jeg alltid drikker... Trenger litt variasjon! På forhånd takk!!! :D
Gjest Lady-M Skrevet 30. mai 2003 #2 Skrevet 30. mai 2003 Jeg har sansen for røde spanske viner, spesielt Marques-serien. F.eks... * Marques de Vitoria Reserva '94 * Marques de Vitoria Gran Reserva '92 * Marques de Caceres Vandemina '97 God hvitvin: * Sanceres Cuvée Flores 99 - V Pinard * Chablis Cuvée L.C. '98 Spanske viner er litt kraftige og passer vel best til mat, men jeg synes de er gode som drikkevin også. Tror jeg skal ta meg et glass hvitvin i solen i dag... mmm...
Gjest Diva Skrevet 30. mai 2003 #3 Skrevet 30. mai 2003 Hei! Nå vet jeg ikke hva du pleier å drikke, men her er noen linker i allefall http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...4&highlight=vin http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...der=asc&start=0 Det jeg selv kan anbefale er : Røde: ¤ Masi ¤ Col di Sasso ¤ Torres-viner ¤ Boheme ¤ Gato Negro ¤ Cappella ¤ Castellflorit Hvite: ¤ Black Tower ¤ Jah, nå husker jeg ikke navnet på den, men det er en flaske formet som en katt(!) Den finnes i både rød og hvit og begge er gode:) Tja, drikker ikke så mye hvitvin, så husker ikke flere :oops: Har et par musserende rødvin å anbefale også, men husker ikke navnene her og nå. Vil du vite navnet på dems, si ifra, så skal jeg sjekke i løpet av dagen Diva
mjau Skrevet 30. mai 2003 #4 Skrevet 30. mai 2003 Diva, du tenker på 'Happy Cat'. Den hvite er ganske grei, ja (det er sølv-farget flaske). Faustino er gode rødviner, og det hvite er veldig grei, den er ikke som blue nun, black tower- typisk tenårings søte hvitviner. Angel Reef drakk jeg endel av i vinter, men nå er jeg litt lei, men prøv den hvis du ikke har smakt den før. Spør de som jobber på vinmonopolet, de er som oftest veldig hjelpsomme, og flinke
kristine 80 Skrevet 30. mai 2003 #6 Skrevet 30. mai 2003 Jeg sier bare en ting: BOHEME.. Det er den beste rødvinen jeg har smakt. Liker ikke hvitvin.
maiaa Skrevet 30. mai 2003 #7 Skrevet 30. mai 2003 Jeg er glad i Chianti. Alle jeg har smakt som polet fører er gode, synes jeg.
maiaa Skrevet 30. mai 2003 #8 Skrevet 30. mai 2003 Jeg er glad i Chianti. Alle jeg har smakt som polet fører er gode, synes jeg.
Gjest Primula Skrevet 30. mai 2003 #9 Skrevet 30. mai 2003 Hei Du kan prøve Egri Merlot. Den syns jeg er kjempegod. ( Rødvin) En annen rødvin er J.P Chenet, cabernet syrah..( eller noe sånt... :oops: ) Disse kan jeg absolutt anbefale. Billige er de også.
Gjest Mayamor Skrevet 30. mai 2003 #10 Skrevet 30. mai 2003 Hei En annen rødvin er J.P Chenet, cabernet syrah..( eller noe sånt... :oops: ) Lett gjennkjennelig med sine skeive flasketut... De på polet vet hvilken du mener da... Rimelig og grei. Mayamor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå