Gå til innhold

Etter en brystoperasjon

Camille

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette er et på mange måter utdiskutert tema, men jeg har allikevel noen spørsmål som jeg håper "proffene" kan svare på;

Jeg skal opereres (legge inn silikon) den 12/6 - kan jeg gå på fest 8 dager etter?

Jeg skal besøke noen i Spania ca. 3-4 uker etter og besøke "mannen i mitt liv"; kan jeg det? Kan jeg bruke bikini?

Vil jeg orke/klare å ha sex ca. på den tiden (Spania-turen)?

Takk for svar..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg anbefaler deg å lese hele tråden om silikon nedenfor, den er lang -29 sider tror jeg- men der får du svar på stort sett alt. orker ikke strte en ny tråd... de første 4 ukene skal du ikke bade eller ta sol, uansett skal tapen over arrene sitte på i tre måneder, og må tørkes -f.eks med føner- etter hvert bad/hver dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for "utfyllende" svar, Liza.

Jeg har lest alt jeg har kommet over om dette temaet her inne (og andre steder).

Spørsmålene mine er fortsatt ubesvarte etter nøye lesing, og de er ganske konkrete og "raske" å svare på for den som gidder....og vet.

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel
Jeg vet dette er et på mange måter utdiskutert tema, men jeg har allikevel noen spørsmål som jeg håper "proffene" kan svare på;

Jeg skal opereres (legge inn silikon) den 12/6 - kan jeg gå på fest 8 dager etter? Ja du kan gå på fest, men ikke drikk deg full, og pass på så ingen dulter borti puppene dine! Lett å bli uvøren etter noen øl..

Jeg skal besøke noen i Spania ca. 3-4 uker etter og besøke "mannen i mitt liv"; kan jeg det? Kan jeg bruke bikini? Jeg måtte bruke støtte-bh i to mnd etter operasjonen, det varierer litt fra klinikk til klinikk. Spør kirurgen din.

Vil jeg orke/klare å ha sex ca. på den tiden (Spania-turen)? Sex går greit etter ca en uke, men jeg følte meg i hvert fall ikke så veldig sexy med en stor sports-bh på... Hadde heller ikke lyst til å bevege meg så mye, husk at arrene ikke er skikkelig sterke før etter tre måneder!

Takk for svar..... :roll:

Vær så god! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Niniel!

Huff da...litt dårlig timing for min del dette, da :lol:

Er forelska og helt i startfasen...så...

Men det kan jo hende jeg finner en "sports-bh-bikini"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niniel

Hehe....ja kanskje det :)

Ikke kjøp en med bøyler i hvert fall, og trekantbikini er heller ikke det beste mtp. støtte. Det går sikkert greit å bruke bikini noen timer om dagen, så lenge du bruker sports-bh resten av tiden :D

De hadde noen bikiner på H&M som kanskje hadde vært bra, slike som ligner på trekantbikiner bare at de har en tykkere kant nederst, og bredere stropper - skjønner du hva jeg mener? Er litt dårlig til å forklare.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville bare si at det er stor forskjell på klinikkene, jeg hadde bare på plaster over arrene i 4 uker. og de ser bra ut nå :)

Lykke til og ha en god tur :) *Maria*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville bare si at det er stor forskjell på klinikkene, jeg hadde bare på plaster over arrene i 4 uker. og de ser bra ut nå :)

Lykke til og ha en god tur :) *Maria*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...