Gå til innhold

Hvilke språk snakker du?

Fremhevede innlegg

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
I følge datteren til min samboer snakker jeg ikke norsk' date=' men Nord Norsk :ler:[/quote']

:ler2:

Ok, jeg snakker nordnorsk, engelsk og en del tysk (ikke helt flytende)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker amerikansk hjemme, norsk på skolen og med barna og italiensk + tysk hvis jeg blir tvunget til det :P

Skrevet

Jeg snakker norsk,engelsk og thai flytende +fransken som begynner og bli bedre nå :D Har lyst til å lære og snakke Italiensk og Spansk,nydelige språk!

*Nida.Michelle*

Skrevet

Snakker norsk,engelsk(i 10 år),tysk(hatt det i 4 år) og litt spansk..

Klemz fra:

Skrevet

Norsk og engelsk - egentlig amerikansk :sjarmor:

Suz :wink:

Skrevet

Norsk, svensk, engelsk og tysk.

(riktignok er ikke tysken så bra lengre nå, siden den ikke har blitt brukt på 2-3 år, men jeg kan hvis jeg må)

Spansk har jeg også et kurs, eller to, i, så jeg greier å forstå, og gjøre meg forstått i spania (selv om jeg har litt større problemer med den skriftlige delen)

Gjest eminel
Skrevet

Snakker Norsk og Engelsk. Er ikke sånn kjempegod i Engelsk heller lenger.... :-? Liker best å snakke Norsk selvfølgelig!

Skrevet

Flytende:- norsk og engelsk.

Uflytende:- tysk,spansk,fransk,italiensk og litt serbo-kroatisk.

Gjest Étoile
Skrevet

Norsk, Engelsk og Dansk. Snakker også heller gebrokkent Fransk... Har lyst til å lære det ordentlig, og Spansk og Italiensk hadde også vært gøy å kunne.

Skrevet

Jeg snakker Norsk til vanlig men dansk og engelsk og tysk gjør jeg også meg bra forstått i da.Snakket flytende dansk da jeg var mindre.

koldbruna :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...