Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mai 2003 #21 Skrevet 30. mai 2003 I følge datteren til min samboer snakker jeg ikke norsk' date=' men Nord Norsk [/quote'] Ok, jeg snakker nordnorsk, engelsk og en del tysk (ikke helt flytende)
birgitte242 Skrevet 31. mai 2003 #22 Skrevet 31. mai 2003 Jeg snakker amerikansk hjemme, norsk på skolen og med barna og italiensk + tysk hvis jeg blir tvunget til det
_Nida_Michelle Skrevet 31. mai 2003 #23 Skrevet 31. mai 2003 Jeg snakker norsk,engelsk og thai flytende +fransken som begynner og bli bedre nå :D Har lyst til å lære og snakke Italiensk og Spansk,nydelige språk! *Nida.Michelle*
Anglofil Skrevet 2. juni 2003 #24 Skrevet 2. juni 2003 Snakker norsk,engelsk(i 10 år),tysk(hatt det i 4 år) og litt spansk.. Klemz fra:
Chiquita Skrevet 2. juni 2003 #26 Skrevet 2. juni 2003 Norsk, svensk, engelsk og tysk. (riktignok er ikke tysken så bra lengre nå, siden den ikke har blitt brukt på 2-3 år, men jeg kan hvis jeg må) Spansk har jeg også et kurs, eller to, i, så jeg greier å forstå, og gjøre meg forstått i spania (selv om jeg har litt større problemer med den skriftlige delen)
Gjest eminel Skrevet 3. juni 2003 #27 Skrevet 3. juni 2003 Snakker Norsk og Engelsk. Er ikke sånn kjempegod i Engelsk heller lenger.... :-? Liker best å snakke Norsk selvfølgelig!
Sisilie Skrevet 3. juni 2003 #28 Skrevet 3. juni 2003 Flytende:- norsk og engelsk. Uflytende:- tysk,spansk,fransk,italiensk og litt serbo-kroatisk.
Gjest Étoile Skrevet 3. juni 2003 #29 Skrevet 3. juni 2003 Norsk, Engelsk og Dansk. Snakker også heller gebrokkent Fransk... Har lyst til å lære det ordentlig, og Spansk og Italiensk hadde også vært gøy å kunne.
koldbruna Skrevet 3. juni 2003 #30 Skrevet 3. juni 2003 Jeg snakker Norsk til vanlig men dansk og engelsk og tysk gjør jeg også meg bra forstått i da.Snakket flytende dansk da jeg var mindre. koldbruna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå