Gjest Snuppeliten Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 Rabarbaraen har begynt å komme for alvor og da kom jeg på en nyyydelig rabarbara- og jorbærpai en kollega av meg lagde til sommerfesten vår i fjor. Kollegaen har sluttet og jeg har lyst på pai!! Noen som har noen ferdig utprøvd og 'godkjente' oppskrifter før jeg setter igang å prøve meg fram??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #2 Del Skrevet 30. mai 2003 Synes å huske at Wenche på TV2s frokost-tv lagde rabarbrapai en dag denne uka (eller forrige uke). Du kan sikkert gå inn på hjemmesiden og se. Vil du ha jordbær oppi kan du sikkert bare bytte ut litt av rabarbraen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. mai 2003 #3 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg lager en rabarbrapai hvor jeg lager en vanlig paibunn. Finsnitter rabarbra og strør over litt hvetemel og litt sukker...(For det er mye væske i rabarbra og den er litt syrlig...) Så tar jeg vaniljekrem over.(Evt bare ta en ferdig vaniljekrem-0,5 l fra Tine). Litt av paideigen som gitter. Nydelig og frisk. Husk at rabarbra må høstes inn før sankthans... ellers blir den besk... Mmmm - fikk lyst på det nå... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå