Gå til innhold

Jeg er så glad når solen skinner!!!!


Eivissa

Anbefalte innlegg

Sitter her foran datan inne på KG og leser innlegg til den store gullmedaljen.

Men så ser jeg ut av vinduet, og hva ser jeg?

Jo, sola skinner og det er varmt.Hehe.gif

Dette været får meg til å virkelig glede meg til DEN STORE DAGEN.

Jeg blir helt vill etter å få giftet meg. Kanskje man kan kalle det litt "våryr"?

På dager som dette gleder jeg meg virkelig til å gå nedover gangen i kirken, til å se uttrykket i min tilkommende manns ansikt, til å bli fotgrafert med mannen jeg elsker og nevøen og niesa mi som jeg er veldig glad i.

Jeg gleder meg til festen etterpå.

Jeg rett og slett gleder meg masse.

Er det flere der ute som GLEDER seg? Som får disse følelsene spesielt når solen skinner?

Jeg måtte bare få ut hvor glad jeg er. Og det er sikkert mange flere der ute som er like glade som meg.

_________________

Eivissa hjerter_rundt.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Eivissa den 2002-02-24 12:13 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 18 år senere...

Jeg gledet meg til å gifte meg i vårvær!  men nå er jo alt avlyst pga coronavirus 😭

 

Blir nok bryllup til høsten igjen, men elsker vår og hadde gledet meg til vårbryllup. 

 

 

Anonymkode: c808a...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gledet meg til å gifte meg i vårvær!  men nå er jo alt avlyst pga coronavirus 😭

 

Blir nok bryllup til høsten igjen, men elsker vår og hadde gledet meg til vårbryllup. 

 

 

Anonymkode: c808a...9fd

Tror du det blir mulig med gjennomføring av bryllup til høsten? Og tror du man kan begynne å planlegge dette? Sitter i samme båt selv nemlig.. 

Anonymkode: 5e677...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nydelig! Jeg har vasket alle vinduer i dag , ute og inne👏🏻👏🏻 Og som de så ut! Nå er de så blanke og fine😄 

lunsj og uteskole straks👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer

Anonymkode: fb726...599

Du gratulerer noen som giftet seg for 18 år siden! :fnise: 

Anonymkode: 79cbb...f4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gratulerer noen som giftet seg for 18 år siden! :fnise: 

Anonymkode: 79cbb...f4a

Aldri for seint 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gledet meg til å gifte meg i vårvær!  men nå er jo alt avlyst pga coronavirus 😭

 

Blir nok bryllup til høsten igjen, men elsker vår og hadde gledet meg til vårbryllup. 

 

 

Anonymkode: c808a...9fd

I landsgreie er er dette. Det er trøsten her 

Anonymkode: 343dc...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

I landsgreie er er dette. Det er trøsten her 

Anonymkode: 343dc...3a8

Ja, det er i-landsproblem dette,men omtrent absolutt alt som blir lagt ut på KG er i-landsproblem, give me a break 😂😂

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror du det blir mulig med gjennomføring av bryllup til høsten? Og tror du man kan begynne å planlegge dette? Sitter i samme båt selv nemlig.. 

Anonymkode: 5e677...8e2

Håper da det. De kan ikke forby fester for alltid. 

Anonymkode: c808a...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2020 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Ja, det er i-landsproblem dette,men omtrent absolutt alt som blir lagt ut på KG er i-landsproblem, give me a break 😂😂

Håper da det. De kan ikke forby fester for alltid. 

Anonymkode: c808a...9fd

Vi vet ikke hvor lenge det kan vare. En ny smittebølge kommer typisk 3-9 mnd etter første leste jeg er sted. Eneste som kan hjelpe er om vi får en vaksine eller behsnfling, men det vil ta lang tid. Dessverre.

Anonymkode: 5f0b6...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vi vet ikke hvor lenge det kan vare. En ny smittebølge kommer typisk 3-9 mnd etter første leste jeg er sted. Eneste som kan hjelpe er om vi får en vaksine eller behsnfling, men det vil ta lang tid. Dessverre.

Anonymkode: 5f0b6...4f8

Viruset vil ikke forsvinne :) Men på ett eller annet tidspunkt vil det ikke lenger være hensiktsmessig å isolere folk som en del av bekjempelsen ;) Jeg nekter å tro at vi skal måtte sitte i karantene i over 6-7 mnd. 

Anonymkode: c808a...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...