Gå til innhold

Utdrikningslag - 2 dager før


Gunilla

Anbefalte innlegg

Jeg er forlover for ei venninne av meg. Har planlagt utdrikningslag og alt er klappet og klart. Skal etter planen ha det på lørdag. Bryllupet er om tre uker. Men: Fikk tekstmelding fra bruden i dag. Hun er gravid, og dette skal holdes hemmelig for alle! Kan noen hjelpe med med denne situasjonen?

I seg selv synes jeg utdrikningslag uten alkohol er uproblematisk, men mitt problem er altså at alle er invitert til laget, det er lagt opp til et lag med alkohol og paintball. Jeg spurte bruden i forrige uke om hun var gravid, men var det altså ikke da, i følge det hun visste da..

Hva skal jeg si til de andre uten at de forstår at hun er gravid? Ingen skal vite dette...

Tør vi paintball nå? Hun har abortert en gang før. Har tre friske barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antibiotika er alltid en god unnskyldning for ikke å drikke alkohol.

Begynn å spre ryktet om at hun har en eller annen infeksjon og at du håper hun kommer seg til utdrikningslaget.

Paintball går sikkert helt fint å spille. At hun har abortert en gang burde ikke ha noe å si. Hadde det vært snakk om 3 eller mer så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha tatt henne med på paintball hvis hun er gravid. De malingsballene kan treffe veldig hardt, og det kan ikke være bra å få en slik midt i baby-magen. Hør med de som leier ut utstyret!

Antibiotika er en bar alkofri unnskyldning. Eller bytt ut paintball med en kjøre-aktivitet som krever edruskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har en "infeksjon" som gjør at hun er litt redusert er jo det en god grunn til å avlyse paintball skytingen. ikke noe gøy med slikt når en ikke er i form. :wink:

Go kart krever at en er edru og er ikke så krevende som paintball. Det tar også kortere tid for hun som er "syk".

Men spa eller aromaterapi burde passe bra for den gravid/"syk". Det var mitt største ønske på mitt utdrikningslag,men det ble helt andre aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Jeg ville vel kanskje ikke tatt sjangsen på paintball. Det kan jo gå kjempebra, men hvis det skulle gå galt i ettertid så ville du vel kanskje lure på om det var derfor. Som noen sa, aromaterapi, eller noe som slo an hos en venninne av meg som ble drukket ut: fotbehandling, ansiktsbehandling og ryggmassasje. Alle slike "skjemme bort" aktiviteter er jo deilige.

Hvis dere vil hun skal skåle med dere, hva med noe alkoholfritt boblende bare for syns skyld? samtidig som du sier til alle at hun går på antibiotika? De fleste skjønner vel at en slik kur er viktig så hun blir bra til den virkelig store dagen i stedet for å drikke med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun ikke visste at hun var gravid i forrige uke er hun vel omtrent bare fem-seks uker på vei på lørdag.

Da er embryoet mindre enn tommelfingerneglen din og har null mulighet for å bli skadet i paintball-lek.

Ellers er jo infeksjonsideen kjempegod! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...